Infolinia - Rozmowy infolinii

Raport Infolinie - Rozmowy infolinii pozwala na przeglądanie oraz wyszukiwanie nagrań z infolinii. Możesz uzyskać szczegółowe informacje dotyczące rozmów przeprowadzanych przez Twoich agentów m.in. ich przebieg, czas trwania, temat oraz nazwę kolejki.

Raport posiada rozbudowany system filtrów. Możesz wyszukać rozmowy po: numerze telefonu, nazwie kolejki, dacie i godzinie przeprowadzenia rozmowy, temacie rozmowy, długości trwania rozmowy, ID rozmowy oraz nazwisku agenta prowadzącego rozmowę.

file

Zobaczmy przykładowy raport.

file

  • ID rozmowy - identyfikator rozmowy
  • Data - data i godzina prowadzenia rozmowy
  • Kolejka - nazwa kolejki, w ramach której przeprowadzona została rozmowa
  • ID klienta - identyfikator klienta
  • Klient - dane klienta (imię i nazwisko/nazwa firmy)
  • Numer źródłowy - numer telefonu klienta
  • Agent - imię i nazwisko agenta
  • Czas rozmowy - długość trwania rozmowy
  • Info - dodatkowe informacje dotyczące rozmowy np. "rozmowa została przełączona"
  • Temat rozmowy - temat rozmowy, zobacz: Tematy rozmów i pola tematów rozmów
  • Grupa tematu - grupa tematu rozmowy
  • Opis rozmowy - notatka z przeprowadzonej rozmowy
  • Nagranie - nagranie rozmowy agenta z klientem (możesz je odsłuchać file oraz zapisać file)
  • Ocena - ocena rozmowy
  • Komentarz oceny - komentarz do wystawionej oceny
  • Szczegóły - po kliknięciu file zostaniesz przeniesiony na kartę rozmowy

file

Z tego miejsca możesz przypisać rozmowę do klienta. Kliknij "Dodaj klienta" i wybierz jedną z opcji:

  • Dodaj klienta - dodawanie nowego klienta (osoby, firmy, osoby i firmy) do CRM i przypisanie mu rozmowy

file

  • Przypisz istniejącego klienta - przypisanie rozmowy do klienta obecnego w CRM (jeśli np. klient dzwonił z innego numeru telefonu).

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.