Kampania - Rozmowy kampanii

Raport Kampanie - Rozmowy kampanii pozwala na przeglądanie nagrań połączeń wychodzących przeprowadzanych w ramach kampanii. Możesz uzyskać szczegółowe informacje dotyczące rozmów przeprowadzanych przez Twoich agentów m.in. ich przebieg, czas trwania oraz status rekordu w kampanii.

Raport posiada rozbudowany system filtrów. Możesz wyszukać rozmowy po: nazwie kampanii, rezulatacie rozmowy (odebrane, nieodebrane, zajęte itp.), agencie, grupie agentów, dacie i godzinie przeprowadzenia rozmowy, numerze telefonu, ID rozmowy, czasie trwania rozmowy i statusie rekordu w kampanii.

file

Zobaczmy przykładowy raport.

file

  • uniqueid - unikalny numer identyfikujący połączenie
  • id - numer identyfikacyjny kampanii
  • numer - numer, z którego było wykonywane połączenie
  • nazwisko - imię i nazwisko agenta, który wykonywał połączenie
  • Grupa agentów - grupa agenta, zobacz: Grupy kampanii
  • Status w kampanii - status rekordu w kampanii
  • dst - nume, na który zostało wykonane połączenie z kampanii
  • calldate - data oraz godzina wykonania połączenia
  • duration - czas połączeń, do którego wliczony jest czas oczekiwania na połączenie
  • billsec - czas połączeń bez wliczonego czasu oczekiwania na połączenie
  • status - statusy połączeń wychodzących(Answer,Busy, Chanunavail, Congestion, Noanswer, Trying)
  • reason - wyświetla, kto rozłączył połączenie jako pierwszy (czy rozmowa została zakończona z powodu agenta czy klienta)
  • nagranie - link do pliku z nagraniem, możliwość odsłuchania oraz zapisania na dysku
  • ocena - ocena rozmowy
  • szczegóły - po kliknięciu file zostaniesz przeniesiony na kartę rozmowy

file

Z tego miejsca możesz przypisać rozmowę do klienta. Kliknij "Dodaj klienta" i wybierz jedną z opcji:

  • Dodaj klienta - dodawanie nowego klienta (osoby, firmy, osoby i firmy) do CRM i przypisanie mu rozmowy

file

  • Przypisz istniejącego klienta - przypisanie rozmowy do klienta obecnego w CRM (jeśli np. klient dzwonił z innego numeru telefonu)

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.