Jak dodać stopkę użytkownika?

Stopkę użytkownika możesz skonfigurować w ustawieniach konta, które znajdziesz rozwijając nazwę użytkownika (najczęściej jest to imię i nazwisko) w prawym górnym rogu ekranu.

file

Ważne

Każdy z użytkowników musi samodzielnie skonfigurować wygląd swojej stopki.

file

Oprócz tekstu w stopka może zawierać dowolny plik graficzny np. logo firmy - wystarczy, że klikniesz przycisk file. Możesz dodać plik z Twojego dysku lub wpisać adres strony URL, na której znajduje się grafika.

Po zapisaniu stopki należy dodać ją w ustawieniach kolejki zgłoszeń. Jak to zrobić? Z zakładki AdministracjaZgłoszenia → Kolejki i reguły wiadomości. Wejdź w wybraną kolejkę i kliknij przycisk file.

Domyślnie w konfiguracji kolejki zdefiniowany jest następujący format wiadomości wychodzących:

file

Wyróżniamy dwie sytuacje:

  1. Jeśli chcesz, żeby użytkownicy posiadali unikalne, spersonalizowane stopki to w treści wiadomości zamiast %użytkownik% z listy Personalizuj wybierz "Stopka użytkownika" lub wpisz %sygnatura%. Wartości zostaną "zaciągnięte" z konta użytkownika i w treści wysyłanej wiadomości pojawia się skonfigurowana przez niego stopka.

file

  1. Jeśli chcesz, żeby wszyscy agenci mieli taką sama stopkę i prezentowali się np. imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu wystarczy, że skonfigurujesz to tylko w ustawieniach kolejki zgłoszeń. Agenci nie będą musieli samodzielnie konfigurować stopki. Z listy Personalizuj wybierz informacje, które będą pojawiać się w treści wiadomości.

Na poniższym przykładzie wysyłana wiadomość będzie w treści zawierała imię i nazwisko agenta, a także nazwę stanowiska i numer telefonu.

file

Podpowiedź

W większości przypadków stopka powinna być ustawiona dla wszystkich użytkowników jednakowa, co pozwala zachować porządek przy wielu pracownikach, tak aby każdy miał spójnie wyglądające maile.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.