Dodawanie agentów do kampanii

Po utworzeniu kampanii powinieneś dodać agentów, którzy będą wykonywać połączenia. Z zakładki Kampanie wybierz ZarządzanieAgenci, a następnie kliknij przycisk file.

file

file

Agentów możesz także dodać wchodząc w wybraną kampanię (Zarządzanie →Kampanie) i klikając przycisk file.

file

W obu przypadkach otworzysz kartę, na której możesz wybrać konsultantów biorąc pod uwagę trzy opcje:

  • Kampania - wybierz kampanię, do której chcesz przypisać agentów. Pole to jest obowiązkowe.
  • Przypisani do - możesz wybrać spośród agentów, którzy są już przypisani do innych kampanii
  • Użytkownik aktywny - wybierz użytkowników ze względu na ich aktywność (aktywni, nieaktywni, wszyscy)

file

Po wybraniu agentów kliknij przycisk file.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.