Generowanie konfiguracji

Po dokonaniu zmian w następujących akcjach:

  • SIP - tworzenie i edycja kont SIP
  • Telefon - dodawanie zewnętrznego telefonu
  • Kolejka - tworzenie i edycja ustawień kolejek
  • Muzyka - dodawanie i edycja muzyki oczekiwania
  • Operator - dodawanie i zmiana operatora
  • Pauza - dodawanie i edycja pauz
  • Wszystko - wszystkie powyższe akcje

konieczne jest ponowne wygenerowanie konfiguracji.

Z zakładki Administracja wybierz AdministracjaGenerowanie konfiguracji.

file

Konfigurację wygenerujesz klikając na szare pole - system pokaże komunikat “Wygenerowano konfigurację dla…”

file

file

Ważne

W przypadku wyboru Generuj wszystko pojawia się komunikat “Wygenerowano całą konfigurację. Serwer został zrestartowany, a wszyscy agenci wylogowani z aplikacji Thulium Agent”.

Nie należy się go obawiać, w momencie gdy agenci będą rozmawiać z klientami nic nie zakłóci im pracy (proces generowania przebiegnie niejako w tle).

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.