Od jakiego momentu jest liczony czas, po którym rekord ma być usunięty z kampanii oddzwonień?

Czas ten liczony jest od momentu, w którym klientowi nie udało się dodzwonić na infolinię i wybrał opcję oddzwonienia.

Aby mieć pewność, że do klienta będzie wykonane oddzwonienie bezpieczniej jest ustawić większy zakres czasu (np. dobę). Pozwoli to uniknąć sytuacji, w której klient nie mógł dodzwonić się do biura (np. dzwonił zaraz przed zakończeniem godzin pracy biura obsługi) i z powodu zbyt krótkiego czasu usunięcia rekordu (np. 2h) wypada z kampanii oddzwonień.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.