Czarne listy

Czarne listy umożliwiają blokowanie, a także przekierowywanie połączeń od wybranych numerów. Na takie liście możesz umieścić numery osób, z którymi nie chcesz się kontaktować i np. rozłączać połączenia. Wykorzystuje się je zarówno dla połączeń przychodzących jak i wychodzących.

Z zakładki Administracja wybierz Telekomunikacja → Czarne listy

file

W systemie posiadasz utworzoną czarną listę o nazwie "Domyślna", na której możesz umieścić niechciane numery. Nową listę utworzysz klikając przycisk file.

file

W polu tekstowym wpisz nazwę czarnej listy i kliknij przycisk file.

file

Numery klientów możesz dodać wchodząc w utworzoną listę.

file

file

Klientów możesz dodać na dwa sposoby:

  • dodając pojedyncze numery - kliknij przycisk file i wpisz numer telefonu, datę dodania oraz opis (opcjonalnie) i zatwierdź przyciskiem file.

file

Numer pojawi się na czarnej liście.

file

  • importując bazy numerów w pliku - kliknij przycisk file. Dane mogą posiadać 3 kolumny: numer telefonu, datę oraz opis. Załącz plik CSV z numerami telefonów, dopasuj nagłówki i kliknij przycisk file.

file

Numery pojawią się w tabeli.

file


Czarne listy - połączenia przychodzące

Funkcjonalność czarnych list można wykorzystać w przekierowaniach połączeń przychodzących. Wejdź w Administracja → Telekomunikacja → Przekierowania połączeń.

Dodaj nowe przekierowanie wybierając czarną listę, którą utworzyłeś. Chcemy, żeby polączenia z tych numerów były rozłączane, dlatego w polu Przekieruj na wybierz akcję Rozłącz. W polu Połączenia na numer wpisz numer docelowy np. numer Twojej infolinii. Po uzupełnieniu pól kliknij przycisk file.

file

Utworzone przekierowanie pojawi się w tabeli.

file

Jeśli na infolinie zadzwoni osoba z numeru, który umieszczony jest na czarnej liście to połączenie takie zostanie rozłączone.

Czarne listy - połączenia wychodzące (kampanie)

Działanie czarnych list jest też wykorzystywane w przypadku prowadzenia kampanii. Często zdarzają się sytuacje, w których klient nie chcę otrzymywać telefonów np. z ofertami reklamowymi. Można wtedy takie osoby umieścić na czarnej liście i nie wykonywać połączeń na te numery.

Dodaj czarną listę do kampanii. Wejdź w Kampanie → Kampanie - wybierz i edytuj dowolną kampanię, do której chcesz dodać listę lub utwórz nową.

W polu Czarna lista wybierz listę, która będzie obowiązywać w kampanii i kliknij przycisk file.

Podczas prowadzenia kampanii system nie wykona połączeń na te numery ustawiając im status Czarna lista.

file

Możesz też ustawić automatyczny status w przypadku numerów umieszczonych na czarnej liście na np. Nie dzwonić

file

Numery do czarnej listy możesz też dodawać bezpośrednio z karty kampanii podczas jej prowadzenia.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.