Co oznaczają priorytety agentów w kolejce?

Priorytet agenta oznacza jego ważność w kolejce. Wartość priorytetu może wynosić od 0-5, gdzie 0 jest najwyższą wartością. Oznacza to, że połączenia, czaty i zgłoszenia będą w pierwszej kolejności kierowane do agentów posiadających wyższą wartość tego parametru.

Priorytety określane są podczas przypisywania agentów do kolejek.

file


Rozpatrzmy to na przykładzie 3 agentów o następujących priorytetach: 0, 0 i 1. Do momentu, aż agenci z priorytetami 0 są wolni, to do tego momentu połączenia przychodzące będą kierowane wyłącznie do tych agentów. To w jaki sposób pomiędzy nimi będą zestawiane połączenia będzie zależało od tego, jak określiliśmy to tworząc kolejkę (najdłużej wolni, cyklicznie, wszyscy). Dopiero w momencie, gdy agenci o priorytetach 0 są zajęci, wtedy połączenia kierowane są do agentów o priorytecie 1.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.