Co oznaczają priorytety agentów w kolejce?

Priorytet agenta oznacza jego ważność w kolejce. Do agenta posiadającego wyższy priorytet połączenia będą kierowane w pierwszej kolejności. Wartość priorytetu wynosi od 0-5, gdzie 0 - oznacza najwyższy priorytet.

Rozpatrzmy to na przykładzie 3 agentów o następujących priorytetach: 0, 0 i 1. Do momentu, aż agenci z priorytetami 0 są wolni, to do tego momentu połączenia przychodzące będą kierowane wyłącznie do tych agentów. To w jaki sposób pomiędzy nimi będą zestawiane połączenia będzie zależało od tego, jak określiliśmy to tworząc kolejkę (najdłużej wolni, cyklicznie, wszyscy). Dopiero w momencie, gdy agenci o priorytetach 0 są zajęci, wtedy połączenia kierowane są do agentów o priorytecie 1.

Zobacz: Dodawanie użytkowników, Dodawanie agentów do kolejek infolinii

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.