Typy i grupy klientów

Typy klientów

Typy klientów pozwalają Ci na dodatkowe pogrupowanie klientów. Przykładowo, dla klientów biznesowych posiadających pakiet VIP możesz utworzyć dodatkową kolejkę, która będzie miała wyższy priorytet i tacy klienci będą obsługiwani w większej kolejności.

Z zakładki Administracja wybierz CRMTypy klientów, a następnie kliknij przycisk file.

file

file

W polu wpisz typ klienta i zatwierdź przyciskiem file.

file

Utworzone typy możesz edytować, a także usunąć - w przypadku usuwania upewnij się, że do danego typu nie jest przypisany żaden klient z bazy.

file

Typ, który utworzyłeś pojawi się w filtrach klientów (Firmowe → Typ klienta).

file


Grupy klientów

Grupy klientów pozwolą Ci na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej klientów. Przykładowo, tworząc grupę klientów biznesowych możesz umieścić ich w kampanii skierowanej do firm lub oferujących produkty premium.

Z zakładki Administracja wybierz CRMGrupy klientów.

file

W systemie masz już utworzoną jedną grupę klientów - "Domyślna". Kliknij przycisk file, żeby dodać nową grupę.

file

W polu wpisz nazwę grupy i zatwierdź przyciskiem file.

file

Utworzone grupy możesz edytować lub usunąć.

file

Grupa, którą utworzyłeś pojawi się w filtrach klientów (Firmowe → Grupa klienta).

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.