Dodawanie użytkowników

Użytkownicy są osobami korzystającymi z systemu Thulium. Wyróżniamy administratorów oraz konsultantów, którzy pracują głównie w wersji w przeglądarce, oraz agentów, którzy obsługują klientów. Zakres pracy agentów jest określany za pomocą przypisań do poszczególnych kolejek oraz uprawnień.

Podstawowym narzędziem agenta jest aplikacja Thulium Agent, dzięki której może odbierać i wykonywać połączenia oraz obsługiwać czaty. Praca agentów jest monitorowana i raportowana, co pozwala administratorom czy też osobom zarządzającym ocenę efektywności ich pracy i optymalizację procesów np. sprzedażowych.

Z zakładki Administracja wybierz UżytkownicyUżytkownicy.

file

Jeśli chcesz dodać nowego użytkownika kliknij przycisk file znajdujący się po prawej stronie.

file

Pola, które musisz uzupełnić to: Imię, Nazwisko, Login oraz Hasło. Pozostałe dane są opcjonalne. Zwróć uwagę, że po wpisaniu danych login automatycznie ustawia się na imię.nazwisko, lecz możesz to zmienić według własnych preferencji. Za pomocą loginu oraz hasła użytkownik będzie logował się do systemu.

file

Ważne

Pamiętaj, że hasło nie może mieć polskich znaków.

Zaznaczenie opcji Wymuś zmianę hasła przy najbliższym logowaniu umożliwi agentowi zmianę hasła na własne, łatwiejsze do zapamiętania.

Kolejnym krokiem jest przypisanie użytkownikowi odpowiednich ról, czyli uprawnień do zakładek. Domyślnie w systemie masz utworzone dwie role - Agent oraz Admin. Możesz edytować już istniejące lub dodać nowe role.

Po rozwinięciu opcji Pokaż zaawansowane pojawiają się pola, w których możesz uzupełnić dodatkowe dane pojawiające sie w zgłoszeniach oraz czacie. Możesz też określić:

  • Numer wewnętrzny agenta: 3-cyfrowy numer przypisany do agenta
  • Tryb dla rozmów wychodzących: automatyczny lub ręczny
  • ID dzwoniącego (caller ID): nazwa jaką będzie prezentował się agent, ustawia się ona automatycznie na pierwszą literę imienia.nazwisko, ale możesz ją zmienić
  • Nazwa wyświetlana w czacie: nazwa jaką agent będzie prezentował się klientowi podczas rozmowy na czacie, zobacz jak stworzyć kolejkę
  • Domyślna kolejka zgłoszeń: kolejka, do której będą kierowane wiadomości od klientów, zobacz: tworzenie kolejek zgłoszeń

Aby użytkownik mógł korzystać z aplikacji Thulium Agent oraz wykonywać i odbierać połączenia zaznacz opcję Użytkownik jest agentem.

Zaznaczenie opcji Pozwól dzwonić ręcznie na dowolny numer umożliwi agentowi wykonanie połączenia po kliknięciu w numer klienta.

file

Po uzupełnieniu pól kliknij przycisk file.

Otrzymasz komunikat o dodaniu nowego użytkownika i zostaniesz przeniesiony na jego kartę.

file

Z tego miejsca możesz edytować lub usunąć użytkownika.

W części Autoryzacja masz możliwość zmiany loginu oraz hasła użytkownika.

W części Dane systemowe możesz określić uprawnienia użytkownika (dostęp do kampanii) oraz uprawnienia do kampanii.

W części Przypisania możesz przypisać użytkownika do kolejek (infolinii, czata oraz zgłoszeń), które będzie obsługiwał.


Listę wszystkich użytkowników (w tym agentów) możesz zobaczyć w zakładce Administracja → Użytkownicy →Użytkownicy.

file

Natomiast listę wszystkich agentów możesz zobaczyć w zakładce Administracja →Użytkownicy → Agenci.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.