Panel użytkownika

Logując się do systemu Thulium użytkownik w prawym górnym rogu ma dostęp do panelu, w którym może m.in. zmienić ustawienia oraz pobrać aplikację Thulium Agent.

file

Omówmy poszczególne opcje:

  • Informacje na temat statusu użytkownika (agenta)

Po zalogowaniu do aplikacji Thulium Agent w panelu wyświetli się status użytkownika (wolny/przerwa).

file

W przypadku, gdy użytkownik nie będzie zalogowany do aplikacji pojawi się informacja: "Niezalogowany do Thulium Agenta".

file

  • Podgląd zgłoszeń

Rowijając ikonę koperty możesz zobaczyć listę ostatnich zgłoszeń.

file

  • Wewnętrzny czat

Rozwijając ikonę czatu możesz rozpocząć czat z innymi użytkownikami systemu. Klikając "Nowy czat" pojawi się lista użytkowników - kolorem zielonym oznaczeni są użytkownicy aktywni (czyli zalogowani do systemu), a czerwonym użytkownicy nieaktywni.

file

  • Informacja o użytkowniku - nazwa użytkownika (najczęściej imię i nazwisko) oraz jego avatar. Rozwijając to pole pojawiają się dodatkowe opcje:
    • Pomoc - jesteś kierowany do bazy wiedzy, w której znajdziesz informacje ułatwiające korzystanie z systemu
    • Wersja - możesz sprawdzić aktualną wersję systemu
    • Płatności - możesz sprawdzić aktualny stan płatności oraz uzyskać informacje na temat ilości i terminu ważności zakupionych licencji. Dostęp do tej funkcji posiada tylko administrator systemu.
    • Ustawienia konta - zaawansowane ustawienia konta

file

Wejdź w Ustawienia konta.

file

  • Avatar - możliwość dodania swojego avatara - wystarczy, że klikniesz lub przeciągniesz obrazek.

  • Zmiana hasła dla użytkownika - możliwość zmiany obecnego hasła.

  • Ustaw język - wybór języka: polski, angielski

  • Ustaw stopkę - możliwość ustawienia informacji (np. imię i nazwisko, stanowisko), które pojawi się w wysłanych wiadomościach e-mail. Zobacz jak prawidłowo ustawić stopkę.

Pod stopką znajdziesz link do pobrania aplikacji Thulium Agent - kliknij "Pobierz aplikację".

  • Powiadomienia z przeglądarki - możliwość włączenia/wyłączenia powiadomień np. o nowych zgłoszeniach i połączeniach.

  • Dźwięk powiadomienia o wiadomości na czacie - wybór dźwięku informującego o nowej wiadomości na czacie

  • Dźwięk powiadomienia o nowym czacie - wybór dźwięku informującego o nowym czacie. Opcja "Powtarzaj" powoduje, że zamiast pojedynczego sygnału czat będzie dzwonił przez cały czas do momentu, aż agent go odbierze (lub go zapauzuje i czat trafi do kolejnego agenta). Domyślnie opcja ta jest zaznaczona.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.