Integracja CallPage

CallPage jest narzędziem, dzięki którym masz możliwość zwiększenia ilości ofert kierowanych do potencjalnych klientów. Pozwala Ci na monitorowanie każdego użytkownika, który odwiedza twoją stronę internetową. Jak to działa? Osoba odwiedzająca Twoją firmę klikając przycisk callpage i wpisuje swój numer telefonu w okienku, które pojawiło się na ekranie. System zestawia połączenie z dyspozycyjnym agentem. Jeśli w danym momencie nie ma wolnych konsultantów połączenie wpada do kolejki.

Pokażemy Ci teraz jak zintegrować widget CallPage z naszym systemem.

Konfiguracja - Thulium

1. Utwórz kolejkę

Twoim pierwszym krokiem będzie utworzenie osobnej kolejki przeznaczonej tylko dla CallPage. Z zakładki Administracja wybierz Infolinie → Kolejki, a następnie file.

file

Wpisz nazwę kolejki.

file

Po rozwinięciu Pokaż zaawansowane możesz skonfigurować ustawienia kolejki i dostosować ją do swoich potrzeb. Warto, aby kolejka posiadała własne godziny pracy.

Utworzony schemat (np. callpage) będziesz mógł wybrać w części Godziny pracy.

file

Po uzupełnieniu kliknij przycisk file.

Pamiętaj o ponownym wygenerowaniu konfiguracji kolejek. Po zapisaniu kolejki na ekranie pojawi się niebieskie okno - kliknij w znajdujący się tam link lub z zakładki Administracja wybierz Administracja → Generowanie konfiguracji.

file

2. Przypisz agentów do kolejki

Do utworzonej kolejki przypisz agentów, którzy będą ją obsługiwać. Wejdź w kolejkę klikając na nią i w części Przypisani agenci wybierz file.

file

Wybierz agentów zaznaczając odpowiednie checkboxy - dodawanie agentów do kolejek infolinii.

3. Przekieruj połączenia

Przekieruj połączenia tak, żeby klienci, którzy skorzystali z możliwości połączenia z wykorzystaniem CallPage trafili do osobnej kolejki. Z zakładki Administracja wybierz Telekomunikacja → Przekierowania połączeń, a następnie kliknij przycisk file.

file

Czy wiesz, że...

Jeśli chcesz utworzyć przekierowanie musisz uzupełnić pola: Połączenia na numer oraz Przekieruj na. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zobacz: Przekierowania połączeń.

W polu Połączenia na numer wpisz numer telefonu, który będzie służył CallPage. Ustaw inny numer telefonu niż dla Twojej infolinii.

W polu Przekieruj na wybierz akcję “Przełącz do kolejki” i wpisz nazwę utworzonej kolejki oraz komendę NO_ANSWER.

file

Aby zatwierdzić kliknij przycisk file.

file

Konfiguracja - CallPage

Zainstaluj i skonfiguruj widget CallPage na swoją stronę internetową. Zobacz jak to zrobić: Callpage

Wejdź w zakładkę Widgety i wybierz ten, który utworzyłeś. Następnie wejdź w Ustawienia → Konfiguracja połączeń.

Zwróć uwagę na następujące parametry:

  • Kierunek połączenia - wybierz Doradca-->Klient
  • Tryb zajęte - wybierz OFF
  • Numer, który wyświetla się klientowi podczas połączenia przychodzącego (caller ID) - prezentacja numeru. Domyślnie: Numer infolinii/numer klienta
  • Numer - wpisz numer, który przeznaczyłeś dla CallPage

Pozostałe opcje dopasuj do swoich potrzeb.

file

Ważne

Konfigurując określ godziny działania CallPage. Pamiętaj, żeby godziny pracy kolejki w Thulium były minimum takie jak ustawiłeś dla widgetu.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.