Kategorie zgłoszeń

Właściwe skategoryzowanie zgłoszeń pozwoli na szybsze i efektywniejsze obsługiwanie wiadomości. Nadanie kategorii dopasowanych do Twojej firmy (np. zamówienia, reklamacje, serwis) pozwoli na kierowanie sprawy do właściwego działu, co wpłynie na jakość obsługi klientów.

Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia → Kategorie, a następnie file.

file

file

Wpisz nazwę kategorii.

file

Każdą kategorię możesz rozbudować dodając podkategorie - zobacz przykład:

file

Pamiętaj, żeby zapisać zmiany klikając file.

Utworzone kategorie będziesz mógł wybrać tworząc lub odpowiadając na zgłoszenie w części Szczegóły

file

Przykład

Jedna z firm kurierskich dostaje wiele zapytań o klientów związanych z przesyłkami. Utworzyli oni 4 kategorie - Status przesyłki, Reklamacje, Zamówienia i Współpraca. Każda wiadomość przydzielana jest do jednej z kategorii, do której przypisani są agenci zajmujący się danym działem. Dzięki takiemu rozwiązaniu wiadomościami zajmują się kompetentne osoby, niweluje to przełączanie zgłoszeń pomiędzy działami i wpływa na jakość i szybkość usługi.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.