Operator VOIP

W celu odbierania i wykonywania połączeń musisz posiadać konto u dowolnego operatora VOIP. Wybierając operatora porównaj oferty i oferowane stawki, aby były jak najlepiej dostosowane do Twojego biznesu.

Czy wiesz, że...

TeleCube jest operatorem, którego udostępniamy Ci na czas testów. Przez 14 dni możesz odbierać i wykonywać połączenia, aby w pełni poznać możliwości naszego systemu.

Po okresie testowym możesz nadal korzystać z usług telefonii Telecube.pl. Możesz skontaktować się bezpośrednio z Telecube pod numerem: 22 122 02 12 lub info@telecube.pl.

Z zakładki Administracja wybierz TelekomunikacjaOperatorzy.

file

W tabeli znajduje się utworzony szablon z operatorem Telecube. Podany tam numer telefonu jest numerem Twojej infolinii, na który mogą dzwonić klienci.

Nowego operatora dodasz klikając przycisk file znajdujący się po prawej stronie.

file

W polu Nazwa szablonu wybierz operatora z listy. Aby ułatwić konfigurację przygotowaliśmy szablony kilkunastu popularnych operatorów. Jeśli Twojego operatora nie ma na liście wybierz "Inny operator".

file

Ważne

W przypadku wyboru innego operatora i problemów z konfiguracją skontaktuj się z naszym działem wsparcia - na pewno chętnie Ci pomoże.

Dział wsparcia Thulium: tel. 12 397 53 01.

Po wybraniu operatora z listy (np. Telecube) podstawowe i zaawansowane parametry zostają uzupełnione. Pola, które musisz uzupełnić to:

  • Użytkownik
  • Hasło
  • Numer telefonu

Sprawdź też, czy zgadza się Adres serwera SIP.

Powyższe dane udostępnia Ci Twój operator - powinieneś je znaleźć logując się na swoim koncie na stronie internetowej. Jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem danych skontaktuj się z operatorem.

file

Aktywny - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że operator będzie aktywny. Jeśli aktualnie korzystasz z innego operatora możesz skonfigurować parametry nowego i uaktywnić go później.

Stwórz domyślną regułę routingu - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że zostanie utworzona domyślna reguła routingu z podanym numerem telefonu. Pamiętaj, że jeśli chcesz mieć więcej numerów u operatora pozostałe reguły tworzysz sam.

Po skonfigurowaniu i dodaniu operatora ustaw ten numer w przekierowaniach połączeń, aby klienci mogli się dodzwonić do Twojej firmy.

Po zmianie operatora wygeneruj ponownie konfigurację. Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Generowanie konfiguracji.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.