Jak działa przycisk "Obsłuż kolejne"?

Kliknięcie przycisku "Obsłuż kolejne" umożliwia agentom na obsługiwanie zgłoszeń bez możliwości wybrania wiadomości.

file

W jaki sposób wiadomości są przydzielane?

Agent dostaje nieobsłużone wiadomości, które nie mają daty zamknięcia. Jeśli agent przypisany jest do kilku kolejek zgłoszeń to zgłoszenia przydzielane są w następującej kolejności:

  1. priorytety agenta w tych kolejkach - agent dostanie zgłoszenia z kolejki, w której ma ważniejszy priorytet
  2. priorytet wiadomości - wiadomość z wyższym priorytetem (krótszymi czasami akcji)
  3. data i godzina wpłynięcia wiadomości

Zgłoszenia, które wpadły najwcześniej, mają najwyższy priorytet i nie zostały przypisane do żadnego agenta ani nie posiadają statusu Zamknięte, będą przypisywane w pierwszej kolejności po kliknięciu przycisku "Obsłuż kolejne".

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.