Widgety

Widget pozwala Ci na umieszczenie czatu na stronie www Twojej firmy. Możesz skonfigurować go tak, aby był jak najlepiej dopasowany do swoich potrzeb oraz do stylu strony (m.in. kolor).

Z zakładki Administracja wybierz Czat → Widgety, a następnie kliknij przycisk file.

file

file

  • Strona/Nazwa - wpisz nazwę widgetu, która będzie widoczna tylko dla użytkownika
  • Kolejki - wybierz kolejki, do których bedą trafiały czaty z tego widgetu. Gdy wybrana jest wiecej niż jedna kolejka to przy rozpoczynaniu rozmowy klient będzie mógł wybrać kolejkę/sprawę w której pisze (reklamacje/zapytania itp), zobacz: Tworzenie kolejek czata
  • Nagłówek okna rozmowy - wpisz nagłówek okna
  • Komunikat poza godzinami pracy - możesz wpisać komunikat informujący klienta o kontakcie poza godzinami pracy, zamiast połączenia z agentem klient zobaczy ten komunikat, zobacz: Godziny pracy
  • Poproś o ocenę rozmowy po zamknięciu czata - jeśli zaznaczysz te opcję to klient po zakończeniu rozmowy będzie mógł ocenić rozmowę za pomocą emotikonek
  • Wymagaj adresu e-mail - określ czy przy rozpoczynaniu rozmowy podanie adresu e-mail będzie obowiązkowe

file

  • Wygląd zaproszenia - określ czy czat będzie się wyświetlał jako:

1. pasek na dole strony

file

2. kółko/chmurka

file

Możesz też wybrać możliwość niewyświetlania zaproszenia do czata.

  • Zaproszenie - wpisz tekst, który zachęci do kontaktu np. "Napisz do nas"
  • Zaproszenie po godzinach pracy - możliwość wpisania tekstu, ktory pojawi się klientowi w przypadku kontaktu po godzinach pracy
  • Kolor - wybierz kolor zaproszenia (paska lub kółka)
  • Język - polski lub angielski
  • Pokaż formularz zgłoszeniowy po godzinach - po godzinach pracy klient będzie mógł napisać wiadomość, która trafi do kolejki zgłoszeń
  • Pokaż link do formularza kontaktowego podczas oczekiwania na agenta - w przypadku zbyt długiego oczekiwania na wolnego agenta klient będzie miał możliwość zostawienia wiadomości
  • Kolejka dla zgłoszeń z formularza kontaktowego - kolejka, do której kierowane są wiadomości z formularza kontaktowego
  • Temat zgłoszeń z formularza kontaktowego - temat nowego zgłoszenia z formularza kontaktowego

file

Rozwijając przycisk "Pokaż zaawansowane" masz możliwość zdecydowania czy czat będzie pokazywany na urządzeniach mobilnych, a także za pomocą CSS zdefiniować własne style dla czata.

file

W części Testowanie znajdującej się po prawej stronie możesz wpisać dowolny adres, żeby sprawdzić jak wygląda skonfigurowany czat. Wpisz adres i kliknij przycisk file.

file

Po skonfigurowaniu i zapisaniu widgetu umieść go na swojej stronie. W jaki sposób? Wystarczy, że skopiujesz wygenerowany kod i dodasz go do źródła swojej strony.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.