Parametry czata

Jeśli chcesz skonfigurować parametry czatu z zakładki Administracja wybierz Administracja →Parametry czat

file

  • Zamknij gdy rozmowa zewnętrzna nieaktywna przez - czas (w sekundach), po którym rozmowa nieaktywna zostanie zamknięta. Domyślnie: 300s (5 minut)
  • Przetransferuj do innego agenta, gdy brak odpowiedzi - po przekroczeniu określonego czasu (w sekundach) rozmowa zostaje przekazana do kolejnego agenta. Domyślnie: 60s
  • Pauzuj gdy brak odpowiedzi - w przypadku braku odpowiedzi agent zostanie zapauzowany i wrzucony na domyślną pauzę:
    • wrap-up
    • administracyjna
    • przerwa
    • zad. służbowe
    • callback progress
  • Maksymalna liczba równoczesnych czatów dla agenta - liczba rozmów, które w jednym czasie może prowadzić agent. Domyślnie: 3
  • Przypisuj czaty agentom z rozmową telefoniczną - w przypadku prowadzenia rozmowy na infolinii agent jest przypisywany do rozmów na czacie; odznaczenie tej opcji spowoduje, że agent rozmawiający z klientem nie dostanie czata
  • Zamknij gdy rozmowa wewnętrzna nieaktywna przez - czas (w sekundach), po którym nieaktywna rozmowa wewnętrzna (pomiędzy użytkownikami) zostanie zamknięta. Domyślnie: 28800s (480 minut)
  • Wyślij wiadomość powitalną gdy - klientowi zostaje wysłane powitanie, możesz wybrać spośród:
    • Nigdy
    • Rozpoczęto rozmowę
    • Przypisano agenta
  • Kolejność strategii przydzielania agentów - określa w jakiej kolejności czat jest przydzielany agentom, domyślnie kolejność jest nastepująca:

file

W pierwszej kolejności rozmowa jest przydzielana opiekunowi klienta (jeśli osoba, która pisze jest w CRM-ie i podała adres e-mail). Jeśli klient nie posiada opiekuna albo opiekun nie jest dostępny (czyli zalogowany i odpauzowany) to system sprawdza kolejnną stategię - Priorytet agenta w kolejce. Przesuwając wiersze możesz zmienić kolejność przydzielania.

W części Przesyłanie plików możesz określić czy będzie można przesyłać pliki poprzez czat, ich maksymalny rozmiar i czas (w godzinach), przez który klient będzie mógł go pobrać.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.