Grupy pól specjalnych

Grupy pól specjalnych pozwalają na usystematyzowanie i pogrupowanie dodatkowej wiedzy na temat klientów. Zamiast tworzyć dużą ilość pól specjalnych dotyczących np. poszczególnych produktów zakupionych przez klientów oraz ich ilości możesz stworzyć grupę np. "Zamówienia", w której umieścisz wszystkie informacje związane ze sprzedażą. Utworzone grupy pojawią się na karcie klienta, dzięki czemu agent od razu podczas rozmowy będzie miał możliwość wpisania wszystkich potrzebnych danych.

Z zakładki Administracja wybierz CRMGrupy pól specjalnych, a następnie kliknij przycisk file.

file

file

Otworzysz okno, w którym będziesz mógł utworzyć nową grupę i dodać do niej pola specjalne.

  • Nazwa - wpisz nazwę grupy np. "Zamówienia"
  • Nazwa pola - wpisz nazwy pól specjalnych i kliknij przycisk file, a następnie określ ich typ.

file

Określ czy użytkownik będzie mógł edytować te pola i czy ich uzupełnienie będzie obowiązkowe.

Pamiętaj, żeby po dodaniu grupy i pól kliknąć przycisk file.


Poniżej utworzyliśmy przykładową grupę "Zamówienia" zawierającą informacje na temat produktów m.in. rodzaj produktu, jego cena oraz kolor.

file

Utworzona grupa pojawi się w tabeli.

file

Grupy pól specjalnych pojawiają się na karcie klienta. Wejdź w zakładkę Klienci i wybierz dowolnego klienta z listy. Po prawej stronie znajdziesz zakładkę Zamówienia - jest to nazwa grupy pól specjalnych, którą utworzyliśmy.

file

Klikając przycisk file będziesz mógł uzupełnić dodatkowe informacje o kliencie zgodnie z utworzonymi polami specjalnymi.

file

Kliknij przycisk file, żeby zapisać zmiany.

Utworzone pola można edytować lub usunąć.

file

Grupy pól specjalnych mogą pojawiać się również na karcie kampanii poszczególnych klientów. Agent podczas rozmowy z klientem będzie miał możliwość zobaczenia oraz uzupełnienia wybranych pól.

Na karcie kampanii pojawia się zakładka Zamówienia.

file

Ważne

Domyślnie grupy pól specjalnych nie są umieszczone na karcie kampanii. Możesz to zmienić w ustawieniach struktury CRM dla wybranej kampanii.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.