Tematy rozmów i pola tematów rozmów

Tematy rozmów oraz pola tematów rozmów pozwalają na określenie tematyki rozmowy z klientem. Podczas rozmowy lub po jej zakończeniu agent może zamieścić dodatkowe informacje np. na temat zamówienia złożonego przez klienta.

TEMATY ROZMÓW

Z zakładki Administracja wybierz InfolinieTematy rozmów.

file

Na ekranie pojawi się tabela z utworzonymi grupami tematów. Kliknij przycisk file, żeby dodać nową grupę.

file

Wpisz nazwę grupy i zatwierdź klikając przycisk file.

file

Utworzona grupa pojawi się w tabeli - kliknij w nią, żeby dodać tematy.

file

Kliknij przycisk file.

file

W polu tekstowym wpisz nazwę tematu, który będzie powiązany z grupą "Sprzedaż". Zdecyduj też czy po wybraniu tematu będą pokazywane pola tematów rozmów. Jeśli chcesz możesz zmienić kolor tematu, co pozwoli Ci na usystematyzowanie informacji dotyczących klientów. Przykładowo tematy związane ze sprzedażą oznaczane będą kolorem zielonym, a reklamacje - czerwonym. Zatwierdź klikając file.

file

Utworzone tematy pojawią się w tabeli - możesz je edytować lub usunąć.

file

POLA TEMATÓW ROZMÓW

Pola tematów rozmów przydają się jeśli oprócz tematu chcesz wpisać dodatkowe informacje np. o szczegółach składanego zamówienia. Pola możesz łączyć z utworzonymi tematami rozmów, ale może je także wykorzystać jako osobny moduł bez konieczności wybieranie tematów rozmów.

Z zakładki Administracja wybierz InfoliniePola tematów rozmów, a następnie kliknij przycisk file.

file

W polu tekstowym wpisz nazwę pola tematu i określ typ.

file

Możesz wybrać spośród:

  • tekst
  • długi tekst
  • lista
  • tak/nie

Pole wymagane - zaznaczając checkbox zdecyduj czy wybór pola będzie wymagany po zakończeniu rozmowy

Po wybraniu kliknij przycisk file.

Poniższej przedstawiliśmy przykładowe pola tematów rozmów.

file


Po dodaniu tematów i pól tematów rozmów musisz dodać je uaktywnić dodając do wybranej kolejki/kolejek. Z zakładki Administracja wybierz Infolinie → Kolejki, wybierz kolejkę, a następnie kliknij przycisk file.

file

W części Inne w polach Grupy tematów rozmów i Pola tematów rozmów wybierz utworzone wcześniej schematy.

file

Poniżej przedstawiliśmy przykładowe okno z tematami jakie pojawia się po odebraniu połączenia z infolinii.

file

Ważne

Jeśli agent nie wybierze tematu rozmowy zostanie zapauzowany.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.