Część 2. Klienci

W tej części pokażemy Ci jak dodawać klientów do CRM-u.

Zakładka Klienci pozwala na gromadzenie w jednym miejscu informacji dotyczących klienta. Każdy kontakt z klientem będzie w tym miejscu zapisywany, dając możliwość podglądu pełnej historii - przeglądania wiadomości oraz odsłuchiwania rozmów.

Jeśli chcesz przetestować funkcje naszego systemu dodaj kilku klientów - osoby lub firmy.

Czy wiesz, że...

By ułatwić Ci testy, system automatycznie dodał klienta z numerem telefonu, który podałeś przy rejestracji.

Pokażemy Ci to na przykładzie dodawania pojedynczej osoby. Wejdź w zakładkę Klienci, rozwiń przycisk file i wybierz Dodaj osobę.

file

Wpisz dane dotyczące klienta - wymagane jest podanie nazwiska lub numeru telefonu. Możesz dodać więcej niż jeden numer telefonu oraz więcej niż jeden adres e-mail. Pozostałe dane uzupełnij według własnych preferencji.

file

Po uzupełnieniu kliknij file.

Jeśli chcesz, możesz dodać listę klientów korzystając z gotowego pliku CSV. Jak to zrobić? Zobacz artykuł o dodawaniu klientów


Po dodaniu klienta wejdź na jego profil. Po lewej stronie znajdują się podstawowe informacje dotyczące klienta - nazwa i numer telefonu. Pozostałe dane (np. adres e-mail) są opcjonalne i pojawiają się jeśli zostały uzupełnione podczas tworzenia klienta. Istnieje też możliwość dodania avatara - wystarczy kliknąć lub przeciągnąć zdjęcie/obrazek.

Po rozwinięciu file pojawiają się następujące opcje:

  • Edytuj - edycja kontaktu
  • Wyślij e-mail - wysłanie e-maila
  • Wyślij SMS - wysłanie SMS-a
  • Wyślij fax - wysłanie faxu
  • Dodaj zgłoszenie - dodanie zgłoszenia
  • Dodaj do kampanii - dodanie klienta do kampanii
  • Zobacz zgłoszenia - podgląd wszystkich zgłoszeń klienta
  • Połącz - możliwość połączenia kontaktów
  • Usuń - usunięcie klienta

file

Następna Część 3: Infolinia


Część 1. Użytkownicy

Część 2. Klienci

Część 3. Infolinia

Część 4. E-mail

Część 5. Czat

Część 6. Kampanie

Część 7. Raporty

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.