Część 2. Klienci
Spis treści
Wprowadzenie
Zakładka Klienci pozwala na gromadzenie w jednym miejscu informacji dotyczących Twoich klientów. Każdy kontakt z klientem będzie w tym miejscu zapisywany, dając możliwość podglądu pełnej historii - przeglądania wiadomości oraz odsłuchiwania rozmów. Jeśli chcesz przetestować funkcje naszego systemu dodaj kilku klientów - osoby lub firmy.
Krok po kroku
W tej części pokażemy Ci jak dodawać klientów do CRM-u.
Czy wiesz, że...
By ułatwić Ci testy, system automatycznie dodał klienta z numerem telefonu, który podałeś przy rejestracji.
- Pokażemy Ci to na przykładzie dodawania kolejnej osoby. Wejdź w zakładkę Klienci, rozwiń przycisk
i wybierz Dodaj osobę.
- Wpisz dane dotyczące klienta - wymagane jest podanie nazwiska lub numeru telefonu. Możesz dodać więcej niż jeden numer telefonu oraz więcej niż jeden adres e-mail. Pozostałe dane uzupełnij według własnych preferencji.
- Po uzupełnieniu kliknij
.
Podpowiedź
Jeśli chcesz, możesz dodać listę klientów korzystając z gotowego pliku CSV. Jak to zrobić? Zobacz artykuł o dodawaniu klientów
Funkcje profilu klienta
Po dodaniu klienta wejdź na jego profil. Po lewej stronie znajdują się podstawowe informacje dotyczące klienta - nazwa i numer telefonu. Pozostałe dane (np. adres e-mail) są opcjonalne i pojawiają się jeśli zostały uzupełnione podczas tworzenia klienta. Istnieje też możliwość dodania avatara - wystarczy kliknąć lub przeciągnąć zdjęcie/obrazek.
Po rozwinięciu pojawiają się następujące funkcje:
- Edytuj - edycja kontaktu
- Wyślij e-mail - wysłanie e-maila
- Wyślij SMS - wysłanie SMS-a
- Dodaj zgłoszenie - dodanie zgłoszenia
- Dodaj do kampanii - dodanie klienta do kampanii
- Dodaj do czarnej listy - dodanie klienta do czarnej listy
- Zobacz zgłoszenia - podgląd wszystkich zgłoszeń klienta
- Połącz - możliwość połączenia kontaktów
- Ukryj - możliwość ukrycia klienta
- Usuń - usunięcie klienta
Następna Część 3: Infolinia
Część 2. Klienci
Podziel się swoją opinią