Dokumentacja

IVR

Raport Infolinia → IVR pokazuje informacje na temat dokonywanych wyborów w drzewie IVR. Możesz sprawdzić ile połączeń przeszło przez daną gałąź drzewa, co pozwoli Ci zobaczyć np. na jakim poziomie drzewa rozłączają się klienci lub jakie kolejki są najczęściej wybierane.

file

W zależności od wybranego raportu mamy następujące parametry:

file

  • Raport - zawiera kilka raportów pokazujących wybory dokonywane na drzewie IVR, po wybraniu z listy raport załaduje się automatycznie
  • Gałąź IVR - wybierz gałąź, dla której chcesz zobaczyć dane
  • Grupowanie - grupowanie raportów według różnych przedziałów czasowych, zobacz: Grupowanie w raportach
  • Data od-do - przedział czasu, dla którego chcesz wyświetlić raport
  • Gałąź początkowa - wybierz gałąź początkową, od której chcesz prześledzisz ścieżkę
  • Gałąź końcowa - wybierz gałąź końcową, na której chcesz zakończyć ścieżkę

Dostępne raporty

Liczba odwiedzin

Ścieżki

Drzewo


Liczba odwiedzin

Pokazuje liczbę odwiedzin wybranej gałęzi IVR.

  • Data - data, dla której przedstawione są dane raportu
  • Gałąź - ścieżka do gałęzi w drzewie np. 1-2-1
  • Prompt - nazwa gałęzi
  • Odwiedzin - ilość odwiedzin w danej gałęzi (klienci nie umieszczeni w CRM)
  • Ostatni - informacja na temat tego ile razy dana gałąź była wybierana jako ostatnia

file


Ścieżki

Informacje na temat tego jakie ścieżki były wybierane najczęściej oraz jakie były średnie długości tych ścieżek.

  • Data - data, dla której przedstawione są dane raportu
  • Gałąź pocz. - początkowa gałąź, od której chcesz prześledzić ścieżkę
  • Gałąź końc. - końcowa gałąź, na której chcesz zakończyć ścieżkę
  • Średnia dł. ścieżki - pokazuje średnią długość ścieżki jaką przeszedł klient
  • Maksymalna dł. ścieżki - pokazuje maksymalną długość ścieżki jaką przeszedł klient
  • Średni czas w ivr - średni czas jaki klient spędził w drzewie ivr
  • Max czas w ivr - maksymalny czas jaki klient spędził w drzewie ivr
  • Liczba - pokazuje ile razy była wybierana gałąź

file


Drzewo

Pokazuje informacje na temat ilości klientów, którzy poruszali się po drzewie IVR.

  • Gałąź - ścieżka do gałęzi w drzewie np. 1-2-1
  • Prompt - nazwa gałęzi
  • Akcja - akcja wykonywana na danej galęzi np. sprawdzanie godzin pracy
  • Klienci - liczba poruszających się po IVR zapisanych w CRM-ie (klientów)
  • Odwiedzin - liczba osób poruszających się po IVR nie zapisanych w CRM-ie
  • Ostatni - informacja na temat tego ile razy dana gałąź była wybierana jako ostatnia

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.