Dokumentacja

Kampanie - Rekordy CRM

Zakładka Kampanie - Rekordy CRM pozwala na przeglądanie oraz edytowanie rekordów, które umieszczone są w bazie CRM. Zauważ, że w przypadku tej zakładki Twoi klienci są identyfikowani imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy.

Rekordy możesz wyszukać za pomocą zaawansowanych filtrów:

  • Identyfikator - identyfikator kampanii
  • Kampania - nazwa kampanii
  • Status - status rekordu w kampanii
  • Agent - imię i nazwisko agenta
  • Data połączenia - data wykonania połączenia
  • Data kontaktu - data ponownego kontaktu z klientem
  • Data dodania klienta - data dodania klienta do CRM
  • Data dodania do kampanii - data dodania klienta do kampanii
  • Data ostatniej zmiany - data ostatniej zmiany rekordu np. zmiany statusu

file

Po wyszukaniu rekodrów istnieje możliwość usunięcia znalezionych poprzez kliknięcie w file:

file

Zobaczmy przykładową listę rekordów CRM.

file

  • Kampania - identyfikator kampanii
  • Nazwa kampanii - nazwa kampanii
  • Identyfikator - identyfikator klienta w CRM
  • Klient - imię i nazwisko klienta lub nazwa firmy
  • Data połączenia - data wykonania połączenia
  • Następny kontakt - data ponownego kontaktu
  • Status - status rekordu w kampanii
  • Agent przypisany - imię i nazwisko agenta przypisanego do rekordu
  • Autor ostatniej zmiany - imię i nazwisko agenta, który dokonał zmiany np. zmienił status
  • Data dodania klienta - data dodania klienta do CRM
  • Data dodania - data dodania klienta do kampanii
  • Edycja - możliwość edycji rekordu:

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.