Wysyłka zgłoszeń

Opcja Wysyłka zgłoszeń pozwala na monitorowanie wysyłki zgłoszeń. Dzięki niej możesz zobaczyć jaki jest status wiadomości i sprawdzić, czy wszyskie e-maile są poprawnie wysylane. Niewysłanie wiadomości (np. z powodu błędnego adresata) sygnalizowane jest czerwonym podświetleniem wiadomości na liście zgłoszeń.

Z zakładki Administracja wybierz Monitorowanie → Wysyłka zgłoszeń.

file

Wiadomości możesz wyszukać po numerze ID wiadomości, statusie, dacie wysłania oraz użytkowniku, który był przypisany do wiadomości.

Zabaczmy przykładową listę wiadomości. Widzisz, że jedna z nich posiada status "Błędny adresat", przez co nie została ona wysłana.

file

  • ID - numer ID wiadomości
  • Data - data wysylki wiadomości
  • Status - status wiadomości
  • Temat - temat wiadomości
  • Do - adres e-mail, na który wiadomość została wysłana
  • Akcje - w tym polu masz możliwość ponownego wysłania wiadomości

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.