Dokumentacja

Kampanie - zmiana statusów

Zakładka Kampanie - Zmiany statusów pozwala na przeglądanie, a także zmianę statusów rekordów przez użytkowników, z którymi jest w systemie skojarzone konto agenta

Dane możesz wyszukiwać za pomocą rozbudowanych filtrów:

file

  • Kampania - nazwa kampanii, pole wymagane
  • Status systemowy - status systemowy w kampanii np. Dzwonić
    • NUMERY BEZ STATUSU
    • Do dzwonienia
    • Nie dzwonić
    • Obrabianie
    • Odrzucony po n próbach
    • Kontakt nie wcześniej niż
    • Fax wysłany
    • Fax nieudana próba
    • SMS wysłany
    • SMS niewysłany
    • Dzwonić progresive
    • Mój rekord
    • Odsłuchane - full
    • Odsłuchane - niepełne
    • Zajęte
    • Nieprawidłowy numer
  • Data połączenia od - do - data i godzina, w której zostało wykonane połączenie
  • Agent - imię i nazwisko agenta
  • Autor ostatniej zmiany - imię i nazwisko użytkownika, który jako ostatni dokonywał zmiany
  • Data następnego połączenia od - do - data i godzina zaplanowania kolejnego połączenia
  • Status w kampanii - status rekordu w kampanii np. Rozłączenie się klienta
  • Numery telefonów (lub identyfikatory rekordów) - numer telefonu klienta (lub identyfikator rekordu w CRM)
  • Identyfikator z CRM - identyfikator powiązany z kartą danego Klienta (można wyszukiwać cząstkowo)

Czy wiesz, że...

Filtr Numery telefonów umożliwia wpisanie kilku numerów oddzielonych np. spacją lub tabulatorem (tzw. białym znakiem).

Zobaczy przykładową listę.

file

  • Kampania - nazwa kampanii zawierającej rekordy
  • Agent przypisany - imię i nazwisko agenta przypisanego do rekordu (np. poprzez ustawiony status Mój rekord)
  • Autor ostatniej zmiany - imię i nazwisko autora ostatniej zmiany
  • Numer - numer telefonu klienta
  • Data i godzina połączenia - data i godzina połączenia
  • Data i godzina następnego połączenia - data i godzina ponownego kontaktu
  • Status systemowy - status systemowy rekordu
  • Status rekordu w kampanii - status jaki posiada rekord w kampanii
  • Kolejność - kolejność rekordu w kampanii

Poza przeglądaniem statusów masz możliwość także ich zmiany - zarówno pojedynczego rekordu jak i większej liczby rekordów wyszukanych za pomocą filtrów.

W jaki sposób to zrobić? Kliknij przycisk file znajdujący się nad tabelą.

file

  • Status docelowy - określ nowy status jaki będą miały rekordy
  • Agent - imię i nazwisko agenta, do którego chcesz przypisać rekord
  • Data ponownego kontaktu - nowa data kontaktu z rekordów
  • Po godzinie - godzina ponownego kontaktu

Aktywność pól zależy od wybranego statusu. W przypadku statusu Dzwonić aktywne jest pole Status docelowy. W przypadku statusu Kontakt nie wcześniej niż aktywne jest również pole Data ponownego kontaktu oraz godzina. Status Mój rekord ma aktywne wszystkie pola.

Do góry strony ⇑


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.