Integracja - Facebook Messenger
Facebook jest obecnie popularnym serwisem społecznościowym pozwalającym m.in. na kontakt z innymi użytkownikami za pomocą czata. Obecnie coraz więcej firm wychodząc naprzeciw klientom i dopasowując się do obecnych trendów prowadzi swoją stronę na Facebooku umieszczając tam np. materiały marketingowe zachęcające do skorzystania z wybranych usług. Klient ma również możliwość napisania do firmy w celu wyjaśnienia sprawy lub zapytania o szczegóły oferty.
Dzięki integracji Facebook Messengera z systemem Thulium będziesz miał możliwość rozmowy z klientem bezpośrednio w systemie bez konieczności wchodzenia na Facebooka i sprawdzania wiadomości.
Pokażemy Ci w jaki sposób możesz zintegrować Thulium z Facebookiem.
Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Integracja.
Na ekranie pojawi się okno z dostępnymi integracjami - kliknij ikonę Facebooka.
Pojawi się okno, w którym skonfigurujesz integrację.
Zaloguj się do Facebooka - kliknij przycisk i wprowadź swoje dane.
Jeśli posiadasz stronę swojej firmy na Facebooku, która jest powiązana z kontem, do którego się zalogowałeś to będziesz mógł wybrać ją z listy.
Po wyborze jej nazwa ustawi się automatycznie w kolumnie Strona. Wybierz do jakiej kolejki czatowej będą kierowane wiadomości od klientów piszących na messengerze - możesz utworzyć nową kolejkę (np. o nazwie "facebook") lub wybrać jedną z już utworzonych.
Ważne
W przypadku jeśli system Thulium zwróci komunikat "Konto do którego jesteś zalogowany na Facebook'u nie ma powiązanych stron...", należy wejść w "Ustawienia" na FB, a następnie kliknąć w "Integracje biznesowe" i usunąć integrację z Thulium. Po tym należy wykonać ponownie kroki związane z dodaniem integracji.
Integrując nasz system z Facebookiem masz możliwość dodania kilku stron. Wystarczy, że wybierzesz je kolejno z listy i przypiszesz do kolejki/kolejek czata.
Czy wiesz, że...
Jeśli nie posiadasz jeszcze strony swojej firmy możesz ją w łatwy sposób założyć na Facebooku.
Zatwierdź klikając przycisk - Twoje konto zostało zintegrowane.
Jeśli klient napisze wiadomość do Twojej firmy na Facebooku to pojawi się ona w systemie Thulium jako nowy czat.
Czy wiesz, że...
Jeśli klient napisze po godzinach pracy to agent otrzyma rozmowę po zalogowaniu się do systemu. Jednak jeśli upłynie więcej niż 24h to agent będzie mógł napisać tylko jedną wiadomość.
Podziel się swoją opinią