Integracja - Facebook Messenger

Facebook jest obecnie popularnym serwisem społecznościowym pozwalającym m.in. na kontakt z innymi użytkownikami za pomocą czata. Obecnie coraz więcej firm wychodząc naprzeciw klientom i dopasowując się do obecnych trendów prowadzi swoją stronę na Facebooku umieszczając tam np. materiały marketingowe zachęcające do skorzystania z wybranych usług. Klient ma również możliwość napisania do firmy w celu wyjaśnienia sprawy lub zapytania o szczegóły oferty.

Dzięki integracji Facebook Messengera z systemem Thulium będziesz miał możliwość rozmowy z klientem bezpośrednio w systemie bez konieczności wchodzenia na Facebooka i sprawdzania wiadomości.

Pokażemy Ci w jaki sposób możesz zintegrować Thulium z Facebookiem.

Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Integracja.

file

Na ekranie pojawi się okno z dostępnymi integracjami - kliknij ikonę Facebooka.

file

Pojawi się okno, w którym skonfigurujesz integrację.

file

Zaloguj się do Facebooka - kliknij przycisk file i wprowadź swoje dane.

file

Jeśli posiadasz stronę swojej firmy na Facebooku, która jest powiązana z kontem, do którego się zalogowałeś to będziesz mógł wybrać ją z listy.

file

Po wyborze jej nazwa ustawi się automatycznie w kolumnie Strona. Wybierz do jakiej kolejki czatowej będą kierowane wiadomości od klientów piszących na messengerze - możesz utworzyć nową kolejkę (np. o nazwie "facebook") lub wybrać jedną z już utworzonych.

Integrując nasz system z Facebookiem masz możliwość dodania kilku stron. Wystarczy, że wybierzesz je kolejno z listy i przypiszesz do kolejki/kolejek czata.

file

Czy wiesz, że...

Jeśli nie posiadasz jeszcze strony swojej firmy możesz ją w łatwy sposób założyć na Facebooku.

Zatwierdź klikając przycisk file - Twoje konto zostało zintegrowane.

Jeśli klient napisze wiadomość do Twojej firmy na Facebooku to pojawi się ona w systemie Thulium jako nowy czat.

file

Czy wiesz, że...

Jeśli klient napisze po godzinach pracy to agent otrzyma rozmowę po zalogowaniu się do systemu. Jednak jeśli upłynie więcej niż 24h to agent będzie mógł napisać tylko jedną wiadomość.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.