Jak dodać stopkę użytkownika?
Stopkę użytkownika możesz skonfigurować w ustawieniach konta, które znajdziesz rozwijając nazwę użytkownika (najczęściej jest to imię i nazwisko) w prawym górnym rogu ekranu.
Ważne...⚠️
Każdy z użytkowników musi samodzielnie skonfigurować wygląd swojej stopki. Stąd w celu szybszego i prostszego zarządzania podpisami sugerowane jest dodanie takowego w ramach kolejki.
Oprócz tekstu stopka może zawierać dowolny plik graficzny np. logo firmy - wystarczy, że klikniesz przycisk . Możesz dodać plik z Twojego dysku lub wpisać adres strony URL, na której znajduje się grafika.
Po zapisaniu stopki należy dodać ją w ustawieniach kolejki zgłoszeń. Jak to zrobić? Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia → Kolejki i reguły wiadomości. Wejdź w wybraną kolejkę i kliknij przycisk .
Domyślnie w konfiguracji kolejki zdefiniowany jest następujący format wiadomości wychodzących:
Wyróżniamy dwie sytuacje:
- Jeśli chcesz, żeby użytkownicy posiadali unikalne, spersonalizowane stopki to w treści wiadomości zamiast Użytkownik z listy Personalizuj wybierz "Stopka użytkownika" lub wpisz {{USER_FOOTER}}. Wartości zostaną "zaciągnięte" z konta użytkownika i w treści wysyłanej wiadomości pojawia się skonfigurowana przez niego stopka.
- Jeśli chcesz, żeby wszyscy agenci mieli taką samą stopkę i prezentowali się imieniem np. imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu wytarczy, że skonfigurujesz to tylko w ustawieniach kolejki zgłoszeń. Agenci nie będą musieli samodzielnie konfigurować stopki. Z lity Personalizuj wybierz informacje, które będzie pojawiać się w treści wiadomości.
Na poniższym przykładzie wysyłana wiadomości będzie w treści zawierała imię i nazwisko agenta, a także nazwę stanowiska i numer telefonu.
Podpowiedź...🔎
W większości przypadków stopka powinna być ustawiona dla wszystkich użytkowników jednakowo, co pozwala zachować porządek przy wielu pracownikach, tak aby każdy miał spójnie wyglądające maile.
Podziel się swoją opinią