Ocena zgłoszeń

Raport Ocena zgłoszeń pozwala na ocenę pracy Twoich konsultantów. Klient korespondując z agentem może ocenić rozmowę wybierając jedną z emotikon. Na podstawie wystawionych ocen osoby zarządzające mogą wyciągnąć wnioski na temat kompetencji pracowników i jakości obsługi klientów. W przypadku negatywnych ocen można wprowadzić pewne zmiany.

Raport posiada następujące filtry:

file

  • Opinia/Temat - komentarz/uwaga do wystawionej oceny
  • Data - zakres dat, dla jakich chcesz zobaczyć dane
  • Ocena - wystawiona ocena
  • Użytkownik - imię i nazwisko użytkownika
  • Kolejka - kolejka zgłoszeń

Zobaczmy przykładowy raport.

file

  • Ocena - wystawiona ocena (w postaci jednej z emotikon)
  • Użytkownik - imię i nazwisko agenta, który zajmował się zgłoszeniem
  • Kolejka - kolejka w której dane zgłoszenie zostało założone
  • Temat - temat zgłoszenia
  • Opinia - dodatkowy komentarz klienta
  • ID zgłoszenia - unikalny numer ID
  • IP - numer IP komputera
  • Data - data i godzina otrzymania oceny

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.