Dokumentacja

Praca agenta

Zakładka Praca agenta pozwala na przeglądanie czasu pracy agentów. Masz możliwość zobaczenia m.in. jak długo poszczególni agenci przebywali na przerwie i kiedy mieli uruchomiony Web Softphone.

Raport posiada następujące filtry:

  • Agent - imię i nazwisko agenta
  • Data - data, dla której chcesz zobaczyć dane
  • Godzina od - do - godziny, dla których chcesz zobaczyć dane

Zobaczmy przykładowy raport.

file

Każdy rodzaj aktywności oznaczony jest innym kolorem:

  • Niebieski - przerwa, czas spędzony na przerwie
  • Zielony - wolny, czas kiedy agent nie był na przerwie i nie miał rozmów
  • Żółty - rozmowa z infolinii, czas spędzony na rozmowach w ramach infolinii
  • Czerwony - rozmowa z kampanii, czas spędzony na rozmowach w ramach kampanii

Zaznaczając opcję Pokaż każdy typ przerwy innym kolorem pozwoli Ci na rozróżnienie poszczególnych przerw na jakich przebywał agent.

Wybierając opcję Pokaż pasek statusu softphone można zweryfikować czy w danym czasie agent miał uruchomiony wirtualny telefon.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.