Dokumentacja

Moje czaty

Raport Moje raporty - Moje czaty pozwala na zobaczenie wszystkich czatów prowadzonych przez zalogowanego agenta.

file

Po kliknięciu w wybraną rozmowę możesz zobaczyć jej przebieg po prawej stronie ekranu.

file

Wiadomości możesz wyszukiwać za pomocą filtrów:

file

  • ID rozmowy - indywidualne ID danej rozmowy,
  • Agent - agent, który uczestniczył w konwersacji,
  • Klient - klient, z którym prowadzono czat,
  • Chatbot - chatbot, który uczestniczył w rozmowie,
  • Kolejka - kolejka, z której chcesz zobaczyć rozmowy,
  • Email - adres email klienta, z którym prowadzono czat,
  • Treść - treść wiadomości,
  • Ocena - ocena klienta (buźka smutna, neutralna, uśmiechnięta),
  • Zakończone przez - czaty, które zostały zakończone przez klienta, agenta, chatbota czy system,
  • Obsłużone przez - czaty, które zostały obsłużone przez agenta, chatbota bądź chatbota i agenta,
  • Data rozpoczęcia - data rozpoczęcia czata,
  • Czas pierwszej odpowiedzi - przedział czasu wyrażony w sekundach dla odpowiedzi w czacie, który skierowany był do agenta (bez pustych czatów),
  • Tagi - tagi jakimi zostały oznaczone czaty,
  • Adres IP - adres IP klienta,
  • Źródło zawiera - odnośnik strony, z której połączył się klient,
  • Ze zgodą RODO - czaty, dla których wyrażono zgodę na przetwarzanie danych,
  • Bez odpowiedzi - wiadomości, które nie dostały odpowiedzi.

Po wybraniu rozmowy po prawej stronie możesz zobaczyć jej przebieg.

file

W celu ukrycia okna dialogowego czat należy kliknąć file.

Każdy czat opisany jest następującymi kolumnami:

  • ID rozmowy - indywidualne ID danej rozmowy,
  • file - ilość interakcji czat,
  • Data rozpoczęcia - data i godzina rozpoczęcia rozmowy,
  • Czas trwania - długość trwania czata,
  • Kolejka - nazwa kolejki czatowej,
  • Klient - imię klienta, który rozpoczyna czat,
  • Email - adres e-mail klienta, który rozpoczyna czat,
  • Agent - imię i nazwisko agenta, który otrzymał czat,
  • Zakończony przez - informacja o tym, kto zakończył czat (Klient/Agent/Chatbot/System)
  • Ocena - ocena czata przez klienta (buźka smutna, neutralna lub uśmiechnięta),
  • Komentarz - komentarz do wystawionej oceny,
  • Tagi - tagi przypisane do rozmowy,
  • Zgoda RODO - klient wyraził/nie wyraził zgody RODO dla czatu,
  • Obsłużone przez agenta - czy czat obsługiwał agent,
  • Obsłużone przez bota - czy czat obsługiwał chatbot,
  • Czas pierwszej odpowiedzi agenta - czas po którym na wiadomość klienta odpisał pierwszy raz agent,
  • Źródło - źródło strony, z której rozpoczęto czat,
  • Adres IP - adres IP klienta,
  • System operacyjny - system używany przez klienta,
  • Przeglądarka - przeglądarka użyta przez klienta podczas czat,
  • Rozdzielczość - rozdzielczość ekranu klienta.

W przypadku zaznaczenia dla danego czatu pola file można wykonać następujące czynności:

  • file - dodaj klienta,
  • file - przypisz klienta,
  • file - dodaj zgłoszenie,
  • file - usuń rozmowę.

file

W ramach działań na kolumnach możliwe jest:

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.