Tagi

Tagi to proste słowa kluczowe opisujące główne znaczenie danego artykułu, wiadomości czy rozmowy, które ułatwiają późniejsze wyszukiwanie interesujących nas informacji.

W systemie Thulium można dodawać dowolne tagi do rozmów z infolinii, kampanii, czatów oraz zgłoszeń, a także wyszukiwać otagowane rozmowy na liście zgłoszeń i w raportach. Na przykład, wszystkie wiadomości dotyczące zapytań handlowych możesz oznaczyć tagiem "sprzedaż" lub "oferta_handlowa", co pozwoli na łatwiejsze wyszukiwanie takich wiadomości i dokładniejsze raportowanie.

Tagami możesz zarządzać w zakładce Administracja → Tagi.

file

Na ekranie pojawi się tabela z utworzonymi tagami poszeregowanymi alfabetycznie.

file

  • Nazwa - nazwa taga
  • Użycia - liczba użycia taga w systemie
  • Edytuj - edycja taga, po edycji słowa zmienią się we wszystkich miejscach, w których są używane
  • Usuń - usunięcie taga

Nowe słowa dodasz klikając przycisk file znajdujący się nad tabelą.

file

Po wpisaniu zatwierdź przyciskiem file - słowo pojawi się w tabeli. Utworzone tagi będziesz mógł dodać do rozmów.

file

Czy wiesz, że...

Tagi są wspólne dla wszystkich modułów w systemie.


Tagi są wykorzystywane m.in. w zgłoszeniach - możesz je dodać na karcie zgłoszenia. Żeby wyszukać tag musisz wpisać przynajmniej 3 znaki. Jeśli wpiszesz słowo, którego nie ma na liście (Administracja → Tagi) zostanie ono do niej automatycznie dodane.

file

Ważne

Aby użytkownik miał możliwość dodawania tagów musi posiadać uprawnienie do ich tworzenia nadane przez administratora systemu. Jeśli nie ma takiego uprawnienia będzie mógł wybierać tylko słowa z listy.

Na liście zgłoszeń za pomocą filtrów możesz wyszukiwać otagowane wiadomości.

file

Podczas rozmowy z klientem na karcie kampanii możesz wpisać tagi dotyczące rozmowy.

file

Możliwość wyszukiwania po tagach pojawia się w raportach dotyczących rozmów z infolinii, kampanii, czatów oraz zgłoszeń.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.