Oddzwonienia
Raport Zgłoszenia → Oddzwonienia pokazuje szczegółowe informacje dotyczące oddzwonień w ramach Zgłoszeń. Możesz zobaczyć kiedy i z jakim rezultatem Twoi agenci oddzwaniali do klientów, a także odsłuchać nagranie z rozmowy.
Dane można wyszukiwać po dacie dzwonienia i danych agenta, który wykonywał połączenie.
- Klient - nazwisko klienta/nazwa firmy
- Numer telefonu - numer telefonu klienta
- Użytkownik - imię i nazwisko agenta
- ID zgłoszenia - unikalny numer ID zgłoszenia
- Data zgłoszenia - data i czas zgłoszenia
- Data oddzwonienia - data i czas oddzwonienia
- Rezultat - rezultat rozmowy np. odebrane, zajęte
- Nagranie - nagranie z przeprowadzonej rozmowy, masz możliwość odsłuchania i pobrania nagrania
Czy wiesz, że...💡
W tabeli umieszczone są wszystkie zamówione oddzwonienia. Jeśli agent nie oddzwonił poprzez kliknięcie klawisza w zgłoszeniu to pole "Data oddzwonienia" pozostanie puste.
Podziel się swoją opinią