Dokumentacja

Oddzwonienia

Raport Zgłoszenia → Oddzwonienia pokazuje szczegółowe informacje dotyczące oddzwonień w ramach Zgłoszeń. Możesz zobaczyć kiedy i z jakim rezultatem Twoi agenci oddzwaniali do klientów, a także odsłuchać nagranie z rozmowy.

file

Dane można wyszukiwać po dacie dzwonienia i danych agenta, który wykonywał połączenie.

file

  • Klient - nazwisko klienta/nazwa firmy
  • Numer telefonu - numer telefonu klienta
  • Użytkownik - imię i nazwisko agenta
  • ID zgłoszenia - unikalny numer ID zgłoszenia
  • Data zgłoszenia - data i czas zgłoszenia
  • Data oddzwonienia - data i czas oddzwonienia
  • Rezultat - rezultat rozmowy np. odebrane, zajęte
  • Nagranie - nagranie z przeprowadzonej rozmowy, masz możliwość odsłuchania i pobrania nagrania

Czy wiesz, że...💡

W tabeli umieszczone są wszystkie zamówione oddzwonienia. Jeśli agent nie oddzwonił poprzez kliknięcie klawisza file w zgłoszeniu to pole "Data oddzwonienia" pozostanie puste.


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.