Integracja - LiveSpace

LiveSpace jest systemem pozwalającym na skuteczne zarządzanie procesami sprzedaży. Masz możliwość m.in. wyznaczenia celów sprzedaży, określenia budżetu oraz ocenę pracowników. LiveSpace możesz automatycznie zintegrować z popularnymi platformami sprzedażowymi, a także z dowolnym zewnętrznym systemem wykorzystując API.

Więcej informacji na temat tego rozwiązania znajdziesz na stronie livespace.

Pokażemy Ci teraz krok po kroku jak zintegrować LiveSpace z systemem Thulium.

Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Integracja.

file

Na ekranie pojawi się okno z integracjami - wybierz LiveSpace.

file

Musisz uzupełnić następujące pola:

file

Dane dostępowe do API LiveSpace znajdziesz w ustawieniach konta użytkownika w zakładce API.

file

  • Dodawanie firmy
    • Identyfikator pola w LiveSpace - Thulium ID - identyfikator pola w LiveSpace, w którym wpisywany jest numer id klienta z Thulium
    • Identyfikator pola w LiveSpace - Thulium Link - identyfikator pola w LiveSpace, w którym wpisywany jest link do karty klienta w Thulium
    • Tagi, dodawane do pierwszej szansy sprzedaży - tagi umieszczane przy szansie sprzedaży

Integrując system musisz utworzyć dodatkowe pola klienta w LiveSpace, w którym umieszczony będzie link do karty klienta w Thulium i jego identyfikator.

W ustawieniach konta użytkownika wybierz Formularze → Firmy i następnie Dodaj nowe pole.

file

Utwórz dwa pola tekstowe np. o nazwach Thulium ID i Thulium Link i zdecyduj, w które części formularza będą umieszczone.

file

Utworzone pola pojawią się na liście.

file

Identyfikatory tych pól znajdziesz w zakładce API.

file

Skopiuj identyfikatory i umieść w odpowiednich miejscach w Thulium (Identyfikator pola w LiveSpace - Thulium ID i Thulium Link).

Po wpisaniu danych zatwierdź integrację klikając przycisk file.


Główne założenia integracji z LiveSpace

  1. Podczas dodawania klienta (firmy) z poziomu Thulium klient automatycznie dodawany jest do LiveSpace (pojawia się okno potwierdzające dodanie klienta)
  2. Możliwość przejścia jednym kliknięciem z karty w Thulium do LiveSpace i odwrotnie - z LiveSpace do Thulium.
  3. Dodając klienta z poziomu Thulium istnieje możliwość dodania pierwszej szansy sprzedaży w LiveSpace (możliwość dodania również tagów sprzedaży)
  4. Na karcie klienta w Thulium pojawia się dodatkowa zakładka "LiveSpace", w której wyświetlane są szanse sprzedaży pobierane z LiveSpace
  5. Dodając klienta (firmę) z poziomu zgłoszeń klient automatycznie dodawany jest do LiveSpace.

W jaki sposób zintegrować firmę z LiveSpace?

Dodaj klienta (firmę) do Thulium - wejdź w zakładkę Klienci, rozwiń przycisk file i wybierz Dodaj firmę.

file

Uzupełnij informacje na temat firmy (konieczne jest wpisanie nazwy firmy, pozostałe dane są opcjonalne) i kliknij przycisk file.

file

Na ekranie pojawi się okno z pytaniem czy firma ma być dodana również do LiveSpace - w przypadku wyboru "tak" firma zostanie automatycznie dodana, a jako właściciel przypisze się osoba, która tego klienta dodaje (wyszukana po imieniu i nazwisku lub adresie e-mail).

file

Jeśli zaznaczymy, że chcemy dodać szansę sprzedaży to dodatkowo możemy wprowadzić jej nazwę (domyślnie "Sprzedaż"). Można także ustawić jakie tagi zostaną nadane dla tej szansy - definiuje się to podczas konfiguracji integracji.

file

Zobaczmy jak wygląda karta zintegrowanego klienta:

file

Po prawej stronie pojawia się nowa zakładka "LiveSpace", w której znajdują się informacje na temat szans sprzedaży dla danej firmy.

Po lewej stronie w części Pola specjalne pojawiają się dwa pola:

  • LiveSpace Link - link do firmy w LiveSpace
  • LiveSpace ID - identyfikator klienta w LiveSpace

Po kliknięciu linku otwiera się LiveSpace z wpisaną frazą do wyszukiwarki jako nazwa firmy.

file

Wchodząc na profil klienta w LiveSpace możemy zarządzać kontaktem m.in. dodawać kolejne szanse sprzedaży lub zamieścić krótką notatkę na temat klienta. W części Dane główne pojawia się identyfikator i link do karty klienta w Thulium.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.