Wysyłanie e-maila z osobistego adresu e-mail

W przypadku firm zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta dąży się do tego, żeby kontakt z klientami był jak najbardziej spersonalizowany. Często stosowanym rozwiązaniem jest personalizacja pola "Od" w wiadomościach e-mailowych, gdzie umieszczany jest adres e-mail pracownika (np. handlowca), który aktualnie rozmawia z klientem i pracuje nad jego sprawą.

W Thulium istnieje możliwość wysłania wiadomości do klienta z osobistego adresu e-mail użytkownika. Dzięki temu klient, zamiast adresu e-mail, który jest skonfigurowany dla danej kolejki zgłoszeń (np. ogólny adres firmy lub poszczególnych działów) w polu "Od" zobaczy imię i nazwisko oraz adres e-mail osoby, która z nim rozmawia.

W jaki sposób możesz to skonfigurować?

  1. Podczas tworzenia lub edycji użytkownika w części Ustawienia zaawansowane należy wpisać adres e-mail, który będzie używany jako nadawca zgłoszeń.

file

  1. W ustawieniach kolejki zgłoszeń należy zaznaczyć opcję Użyj imię, nazwisko i e-mail użytkownika jako nadawcę.

file

Można też zdecydować czy w polu Reply-to będzie widoczny adres użytkownika (gdy opcja jest odznaczona to domyślnie pojawia się adres skrzynki). Jeśli adres ten nie jest skonfigurowany jako kolejka w systemie to odpowiedzi od klienta trafią na prywatny adres użytkownika.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.