Lista agentów

Zakładka Agenci pozwala na zobaczenie listy użytkowników oraz edycje ich trybu pracy w przypadku kampanii wychodzących. Dostęp do tej zakładki powinny mieć osoby zarządzające systemem.

Wejdź w Administracja → Użytkownicy → Agenci.

file

Na ekranie pojawi się lista wszystkich agentów - aktywnych i nieaktywnych.

file

  • Numer agenta - jest to numer agenta, dzięki któremu jest on jednoznacznie identyfikowany w systemie
  • Nazwisko i imię - nazwisko i imię agenta
  • Aktywny - stan określający czy dany agent jest aktywny w systemie (domyślnie agent jest aktywny)
  • Wychodzące - tryb rozmów wychodzących

Po kliknięciu w imię i nazwisko użytkownika będziesz miał możliwość przypisania i odpisania go od kolejek infolinii, czata oraz zgłoszeń.

file


Połączenia mogą być realizowane ręcznie przez agenta lub automatycznie przez system Thulium.

  • tryb Ręczny - w tym trybie agent może sam określić kiedy wykona połączenie oraz wybrać ręcznie numer na jaki chce zadzwonić.
  • tryb Automatyczny - w tym trybie agent nie ma wpływu na wykonane połączenia, jest on automatycznie łączony z agentem przez system. Można zdefiniować np. czas jaki agent ma na zapoznanie się z rekordem, po którym zestawiane jest połączenie do klienta. Skonfigurujesz to w parametrach kampanii.
  • tryb Blending - jest to tryb automatyczny pozwalający na jednoczesną obsługę ruchu przychodzącego i wychodzącego.

Tryb pracy agenta możesz też ustawić podczas tworzenia lub edycji użytkownika w Administracja (Użytkownicy) → Użytkownicy.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.