Dokumentacja

W jaki sposób wyliczany jest średni czas oczekiwania klienta w kolejce?

Konfigurując kolejkę infolinii możesz zdecydować czy klient usłyszy komunikat informujący go o przewidywanym czasie oczekiwania na połączenie z wolnym konsultantem.

file

Czas oczekiwania jest średnim czasem wyliczanym na podstawie połączeń z ostatniej godziny. Czas zostanie wyliczony jeśli:

  • w kolejce będzie co najmniej jedno nieodebrane połączenie w ciągu ostatniej godziny
  • dzwoniący nie będzie pierwszy w kolejce
  • czas oczekiwania na połączenie będzie dłuższy niż jedna minuta

Podpowiedź

Ze względu na to, że podawany czas oczekiwania jest przybliżonym średnim czasem jaki w ciągu ostatniej godziny dzwoniący czekali na połączenie z wolnym konsultantem jego odczytywanie nie jest zalecane, ponieważ informacja może być myląca dla klienta. Zamiast tego polecamy użycie tylko informacji o pozycji zajmowanej w kolejce.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.