Dokumentacja

Godziny pracy

Schematy godzin pracy umożliwiają Ci określenie w jakich godzinach działają poszczególne kanały komunikacji (infolinia, kampanie, zgłoszenia, czat). Każdy z nich może być aktywny w różnych godzinach - dla każdego kanału komunikacji możesz utworzyć osobny schemat.

Na skróty

Schematy godzin pracy

Domyślnie w systemie utworzony jest jeden schemat godzin pracy - "Standardowe", który zakłada pracę od 08:00-20:00. Jeśli chcesz możesz go edytować i ustawić własne godziny pracy.

Pokażemy Ci jak dodać własny schemat. Z zakładki Administracja wybierz Telekomunikacja Godziny pracy.

file

Nowy schemat dodasz klikając przycisk file. Domyślnie tworzony schemat zakłada pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

file

Wpisz nazwę schematu np. BOK i zdefiniuj godziny pracy. Przykładowo, chcemy żeby np. kolejka infolinii była aktywna od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 - 20:00 oraz w soboty od 09:00-13:00. Niedziela jest dniem niepracującym - checkbox jest odznaczony.

Dni specjalne

Dodatkowo w schemacie godzin możesz umieścić dni specjalne, które przeznaczone są np. na święta lub wydarzenia związane z pracą Twojej firmy. Dodasz je klikając przycisk file.

file

Rozważmy dwa przypadki:

  • W dniu 1 maja z powodu święta Twoja firma nie pracuje. Zaznacz opcję "Wybrana data" - wybierz datę i opcję "Nie pracujemy", a następnie zatwierdź klikając file.

file

  • W dniu 15 czerwca pracownicy odbywają szkolenie wewnętrzne i w tym dniu biuro obsługi klienta pracuje wyjątkowo od 07:00-12:00. Zaznacz opcję "Wybrana data" - wybierz datę i opcję "Pracujemy", ustaw godziny pracy, a następnie zatwierdź klikając file.

file

Utworzone dni specjalne pojawią się na schemacie godzin.

file

Zatwierdź zmiany klikając przycisk file.

Ważne...⚠️

Konkretną datę w schemacie godzin przeznaczamy na tzw. dni specjalne (np. święta). Jeśli chcesz, aby w takie dni połączenia były kierowane na inną kolejkę lub po prostu rozłączane umieść tą datę w schemacie. Będzie ona uwzględniona przy sprawdzaniu godzin pracy w przekierowaniach połączeń oraz na IVR

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.