Dokumentacja

Jak uruchomić funkcjonalność oceny zgłoszeń?

Dzięki ocenie zgłoszeń będziesz mógł poznać opinię klientów na temat jakości obsługi i skuteczności w rozwiązywaniu problemów. Możliwość oceny możesz ustawić np. w treścii wiadomości lub podsumowaniu które wysyłane jest klientowi po zamknięciu zgłoszenia. Klient po kliknięciu w link zostanie przekierowany do ankiety, w której będzie mógł zostawić komentarz.

Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia → Kolejki i reguły wiadomości, wejdź w wybraną kolejkę i kliknij przycisk file.

file

Następnie np. w treści potwierdzenia lub tematu wiadomości należy dodać linki do ocen.

  • {{RATE_:)_LINK}} - link do zadowolonej buźki
  • {{RATE_:|_LINK}} - link do neutralnej buźki
  • {{RATE_:(_LINK}} - link do smutnej buźki

Jak to zrobić? Wystarczy, że z listy PERSONALIZUJ wybierzesz linki do ocen.

file

Linki możesz dostosować do swoich potrzeb - odpowiednio formatując tekst lub umieszczając obrazki, które po kliknięciu przeniosą do ankiety.


Przykład

W kolejce "Helpdesk" w podsumowaniu zgłoszenia wprowadzono funkcjonalność oceny zgłoszeń i dodano linki do ocen. Po sformatowaniu potwierdzenie wygląda w następujący sposób:

file

Funkcjonalność zadziała w następujący sposób: Po rozwiązaniu zgłoszenia i ustawieniu statusu na Zamknięte do klienta zostanie wysłane podsumowanie zgłoszenia wraz z możliwością oceny.

file

Jeśli klient kliknie np. "Tak" zostanie przekierowany na stronę na, której będzie mógł zostawić komentarz.

file


Oceny zgłoszeń można zobaczyć w zakładce Raporty → Zgłoszenia → Ocena zgłoszeń.

file

Ważne

Ocena nie pokaże się od razu - dane mogą pojawić się w systemie po kilkunastu minutach.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.