W jaki sposób mogę połączyć dwa zduplikowane kontakty w CRM?

Jeśli w CRM-ie posiadasz zduplikowanych klientów to możesz połączyć oba kontakty. Klienci zostaną połączeni wraz z zachowaniem wszystkich informacji (np. adresu e-mail lub numeru NIP) oraz pełnej historii kontaktu - wszystkie zgłoszenia, czaty, rozmowy oraz pliki zostaną przeniesione.

W jaki sposób to zrobić?

W CRM-ie znajduje się dwóch klientów o tym samym imieniu i nazwisku, których chcesz połączyć.

file

Otwórz kartę pierwszego z nich, a następnie rozwiń przycisk file i wybierz opcję Połącz.

file

Na ekranie pojawiają się informacje na temat klienta:

  • dane podstawowe (m.in. imię i nazwisko, numer telefonu)
  • pola specjalne
  • grupy pól specjalnych
  • informacje na temat liczby zgłoszeń, połączeń, czatów oraz przypisań do kampanii

Po prawej stronie wpisz nazwę klienta, którego chcesz połączyć z wybranych kontaktem. Po wpisaniu początku nazwy system wyszuka klienta i zostaną wyświetlone informacje na jego temat.

file

Czy wiesz, że...

Możesz połączyć osobę z osobą oraz firmę z firmą. Nie ma możliwości połączenia osoby z firmą. Dodatkowo, przy łączeniu firm przenoszone są wszystkie osoby z firmy.

System podświetli na zielono informacje, które zostaną zachowane w wyniku łączenia klientów.

Możesz zdecydować, które z wartości zostaną zachowane w przypadku konfliktu (np. obie osoby w tym samym polu specjalnym mają różne wartości).

Jeśli wszystkie informacje się zgadzają kliknij przycisk file.

file

Ważne

Jeśli klienci dodani są do tej samej kampanii to nie będzie można ich połączyć.

Informacja o połączeniu i edycji kontaktu pojawi się na karcie klienta w zakładce Historia zmian.

file

Możesz też zobaczyć jakie informacje zostały dodane do klienta po połączeniu kontaktów.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.