Dokumentacja

Co zrobić w przypadku problemów z dźwiękiem?

W przypadku problemów z dźwiękiem (system Windows) możesz spróbowac skonfigurować ustawienia urządzeń dźwiękowych w poniższy sposób:

  1. Zestaw słuchawkowy powinien być ustawiony jako jedyne aktywne urządzenie dźwiękowe w systemie operacyjnym (zarówno dla urządzeń do odtwarzania jak i nagrywania).

file

  1. Dla urządzenia odtwarzania w zakładce "Ulepszenia" należy odznaczyć wszystkie opcje.

file

  1. W zakładce "Zaawansowane" należy odznaczyć wszystkie opcje w części Tryb wyłączności.

file

  1. W przypadku urządzeń nagrywania w zakładce poziomy należy ustawić wartość na około 10 (jeśli agent będzie słabo słyszalny to poziom może zostać zwiększony).

file


Zobacz też jak skonfigurować ustawienia dźwiękowe w aplikacji Thulium Agent oraz dla Thulium Web Softphone.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.