Jak mogę przygotować komunikaty dźwiękowe na infolinię?

Komunikaty dźwiękowe odgrywają istotną rolę w konfiguracji drzewa IVR . Dzwoniący na infolinię usłyszy przygotowane zapowiedzi - po powitaniu może zostać np. poinformowany o godzinach pracy konsultantów lub o możliwości wyboru odpowiedniego działu związanego z tematem sprawy, z którą dzwoni.

Komunikaty możesz nagrać samodzielnie lub skorzystać z naszych rozwiązań:

a) Skorzystanie z naszego lektora, który przygotuje odpowiednie komunikaty (w języku polskim) zgodnie z potrzebami biznesowymi, więcej informacji uzyskasz kontaktując się z działem handlowym - nr. telefonu: +48 12 397 53 00

b) Przygotowanie komunikatów w wybranym języku za pomocą udostępnionego przez nas generatora mowy (Text To Speech)

file

Możesz wygenerować własne nagrania wpisując tekst i wybierając lektora (kobietę lub mężczyznę) oraz język (polski, angielski, włoski, francuski, niemiecki, hiszpański, portugalski).

Limity związane z generowaniem:

  • maksymalna liczba znaków w polu tekstowym: 1000
  • liczba dziennego użycia generatora: 100

Czy wiesz, że...

Amazon Polly jest aplikacją, która pozwala na konwertowanie tekstu na mowę, co znajduje zastosowanie w wielu narzędziach i aplikacjach (np. drzewa IVR wykorzystywane w firmach zajmujących się obsługą klienta).

Obecnie obsługuje aż 27 języków i dysponuje 47 głosami męskimi i żeńskimi. Wystarczy, że wpiszesz tekst, a system wygeneruje nagranie, tak aby brzmiało ono dokładnie, naturalnie i realistycznie. Więcej informacji na temat tego rozwiązania znajdziesz na stronie Amazon.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.