Dokumentacja

W jaki sposób mogę włączyć ocenę rozmów przychodzących przez klienta?

Aby klient miał możliwość oceny rozmowy telefonicznej po zakończeniu połączenia należy skonfigurować to podczas tworzenia/edycji kolejki infolinii.

Z zakładki Administracja wybierz Infolinie → Kolejki, a następnie wejdź w wybraną kolejkę. W części Ocena rozmów pojawiają się następujące opcje:

  • Czy wysyłać SMS? - możliwość wysłania ankiety SMS do klienta
  • Minimalne opóźnienie przed wysłaniem SMS (w sek.) - minimalny czas po jakim ankieta zostanie wysłana
  • Minimalny czas rozmowy aby SMS został wysłany (w sek.) - minimalny czas prowadzenia rozmowy z klientem, po którym zostanie wysłana ankieta SMS
  • Procent klientów, którzy otrzymają SMS (%) - procent osób, do których zostanie wysłana ankieta SMS
  • Treść wiadomości SMS - treść wiadomości z linkiem do ankiety SMS: {{RATINGS_LINK}}

file

Funkcjonalność zadziała w następujący sposób: po zakończeniu rozmowy telefonicznej do określonej liczby klientów zostanie wysłany SMS z linkiem do ankiety.

file

Ważne

Wysłanie ankiety do klienta jest możliwe jeśli posiadasz aktywną usługę SMS u dowolnego operatora. Informacje w jaki sposób skonfigurować konto SMS znajdziesz w dokumentacji.


Istnieje możliwość dodania do ankiety własnego logo - zrobisz to wchodząc w Administracja → Parametry systemu ocen i wpisując adres ścieżki do logo wyświetlanego w systemie ocen (z https). Klikając przycisk file możesz zobaczyć jak wygląda logo.

file


Oceny rozmów możesz zobaczyć po wejściu w historię klienta:

file

oraz w raporcie "Rozmowy infolinii"

file

Po kliknięciu w szczegóły rozmowy oprócz oceny zobaczysz komentarz klienta (jeśli jest).

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.