Integracja - BaseLinker
BaseLinker jest platformą pozwalającą na zarządzanie sprzedażą internetową i obsługę zamówień z wielu konta m.in. Allegro i eBay. Umożliwia integrację z Twoim sklepem internetowym oraz z firmami kurierskimi. Możesz na bieżąco śledzić stan zamówień, a także wystawić aukcję np. na Allegro.
Więcej informacji na temat tego rozwiązania znajdziesz na stronie BaseLinker.com.
Pokażemy Ci krok po kroku jak zintegrować Thulium z systemem BaseLinker.
Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Integracja.
Na ekranie pojawi się okno z dostępnymi integracjami - wybierz BaseLinker.
Musisz uzupełnić następujące pola:
- Pole identyfikatora - Login użytkownika Allegro lub eBay - pole identyfikujące (jako jedno z pól specjalnych które należy utworzyć w systemie Thulium) klienta w obu aplikacjach. W typ polu znajdzie się login użytkownika, który będzie używany podczas synchronizacji (bez uzupełnienia tego pola synchronizacja nie zadziała).
- Token - token API dający dostęp integrowanej aplikacji do Twojego konta na BaseLinker
Token API znajdziesz po zalogowaniu do systemu BaseLinker. Wejdź w Konto → Moje konto i wybierz API.
- Identyfikator ostatnio synchronizowanego wpisu - numer identyfikatora ostatniego wpisu, pole można pozostawić puste - zostanie ono automatycznie uzupełnione podczas pierwszej synchronizacji.
Przed zapisaniem ustawień sprawdź poprawność danych autoryzacyjnych - kliknij przycisk . Jeśli dane są poprawne to w prawym górnym rogu ekranu pojawi się okno z informacją o prawidłowej konfiguracji.
Zatwierdź integrację klikając przycisk .
W jaki sposób zintegrować klienta?
W celu pierwszej synchronizacji bazy klientów w BaseLinker i Thulium kliknij przycisk znajdujący się w zakładce Klienci w prawym górnym rogu strony w sekcji Dodaj. Późniejsza synchronizacja nowych klientów (nowych zamówień) odbywa się automatycznie (co pół godziny) i nie ma potrzeby używania tego przycisku.
Po kliknięciu przycisku pojawi się okno z potwierdzeniem synchronizacji.
Zobacz jak wygląda karta zintegrowanego klienta:
Po prawej stronie pojawia się nowa zakładka "Baselinker", w której znajdują się podstawowe informacje na temat klienta (m.in. e-mail oraz login użytkownika) i jego zamówień.
Dodatkowo zamówienia są dostępne w ramach Historii kontaktu w sekcji ZAMÓWIENIA:
Ważne
Włączona integracja Allegro przy Baselinker spowoduje pobieranie się dwóch formatów adresów e-mail, które są zahashowane (z "+" i bez "+").
Działanie to ma na celu usprawnienie przypisywania zgłoszeń do karty danego klienta. Informacje na temat integracji z Allegro można znaleźć TUTAJ.
Podziel się swoją opinią