Pola specjalne - zgłoszenia

Pola specjalne w zgłoszeniach są polami, w których możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące danego zgłoszenia np. rodzaj sprawy z jaką zgłasza się klient. Tworząc pole określasz jakiego ma być typu - może to być zwykły tekst, lista, data, a nawet link kierujący na stronę internetową firmy.

Ważne

Pola specjalne definiowane są dla wszystkich klientów. Możesz dodać dowolną liczbę pól.

Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia → Pola specjalne.

file

Utwórzmy teraz nowe pole specjalne. W polu tekstowym wpisz wybraną nazwę np. "Nazwa firmy" i kliknij przycisk file.

file

Pole specjalne pojawi się na liście - określ jakiego ma być typu. Możesz wybrać spośród:

  • tekst (maksymalna liczba znaków: 100)
  • tekst z indeksowaniem
  • duży tekst
  • tak/nie
  • lista (elementy listy są sortowane w zdefiniowanej kolejności)
  • link
  • liczba - w przypadku pola specjalnego typu liczba masz możliwość wyszukiwania informacji w wybranych przedziałach za pomocą operatorów
  • data

file

Pamiętaj, żeby po dodaniu pola specjalego zatwierdzić zmiany klikając przycisk file.

Przy polach specjalnych pojawiają się następujące opcje:

file

Tylko do odczytu - po zaznaczeniu tej opcji użytkownik nie będzie miał możliwości edycji pola.

Wymagane - po zaznaczeniu tej opcji agent będzie musiał uzupełnić pola specjalne przed zapisaniem.


Poniżej zaprezentowaliśmy przykładowe typy pól, żeby pokazać Ci w jaki sposób można je wykorzystać.

file

Utworzone pola pojawiają się w zgłoszeniu po prawej stronie.

file

Czy wiesz, że...

Podczas eksportu zgłoszeń (csv lub xls) pola specjalne również zostaną wyeksportowane.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.