Pola specjalne - zgłoszenia
Pola specjalne w zgłoszeniach są polami, w których możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące danego zgłoszenia np. rodzaj sprawy z jaką zgłasza się klient. Tworząc pole określasz jakiego ma być typu - może to być zwykły tekst, lista, data, a nawet link kierujący na stronę internetową firmy.
Ważne
Pola specjalne definiowane są dla wszystkich klientów. Możesz dodać dowolną liczbę pól.
Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia → Pola specjalne.
Utwórzmy teraz nowe pole specjalne. W polu tekstowym wpisz wybraną nazwę np. "Nazwa firmy" i kliknij przycisk .
Pole specjalne pojawi się na liście - określ jakiego ma być typu. Możesz wybrać spośród:
- tekst (maksymalna liczba znaków: 100)
- tekst z indeksowaniem - tekst pozwalający na listowanie się tekstu podczas wyszukiwania, czyli "podpowiadanie" słów podczas wpisywania tekstu
- duży tekst
- tak/nie
- lista (elementy listy są sortowane w zdefiniowanej kolejności)
- link
- liczba - w przypadku pola specjalnego typu liczba masz możliwość wyszukiwania informacji w wybranych przedziałach za pomocą operatorów
- data
Pamiętaj, żeby po dodaniu pola specjalego zatwierdzić zmiany klikając przycisk .
Przy polach specjalnych pojawiają się następujące opcje:
Tylko do odczytu - po zaznaczeniu tej opcji użytkownik nie będzie miał możliwości edycji pola.
Wymagane - po zaznaczeniu tej opcji agent będzie musiał uzupełnić pola specjalne przed zapisaniem.
Poniżej zaprezentowaliśmy przykładowe typy pól, żeby pokazać Ci w jaki sposób można je wykorzystać.
Utworzone pola pojawiają się w zgłoszeniu po prawej stronie.
Czy wiesz, że...
Podczas eksportu zgłoszeń (csv lub xls) pola specjalne również zostaną wyeksportowane.
Podziel się swoją opinią