Dokumentacja

Resetowanie ustawień telefonów Polycom

W przypadku problemów z działaniem telefonu Polycom (np. problemy z siecią) rozwiązaniem może okazać się zrestartowanie ustawień telefonu.

W jaki sposób to zrobić?

a) Aby zresetować ustawienia telefonu bez użycia menu w telefonie (np. podczas uruchamiania się telefonu) wciśnij jednocześnie następującą kombinację klawiszy (w zależności od modelu telefonu):

  • IP 320, 321, 330, 331, 335, 430 i 450 → 1,3,5,7
  • IP 301, 501, 600, 601 i 650 → 4,6,8,*
  • IP 4000 i 6000 → 6,8,*
  • VVX 1500 →4,6,8,*

a następnie wpisz hasło administracyjne i kliknij OK.

b) Aby zresetować ustawienia przy użyciu menu w telefonie:

  1. Wciśnij przycisk Menu
  2. Wybierz Ustawienia → Zaawansowane
  3. Wpisz hasło administracyjne
  4. Wybierz Ustawienia administracyjne → Reset do domyślnych → Reset ustawień urządzenia
  5. Po wyświetleniu okna potwierdzającego reset kliknij Tak.

Ważne

W przypadku, gdy nie znasz hasła administracyjnego konieczne będzie wpisanie adresu MAC telefonu lub domyślnego hasła. Więcej informacji znajdziesz w dokumentacji Polycom.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.