Monitorowanie - Zgłoszenia

Zakładka Monitorowanie → Zgłoszenia pokazuje co stało się ze zgłoszeniem, które trafiło do systemu - czy jest to nowe zgłoszenie, zostało usunięte lub dołączone do innego zgłoszenia. Dodatkowo pojawia się informacja z jakiego powodu tak się stało (np. dlaczego wiadomość została zwątkowana).

Dane możesz wyszukiwać po numerze identyfikatora oraz dacie.

file

  • ID - identyfikator zgłoszenia, po kliknięciu w numer zostaniesz przeniesiony na kartę zgłoszenia
  • Data utworzenia - data i godzina utworzenia zgłoszenia
  • Od - adres e-mail osoby, która wysłała wiadomość
  • Do - adres e-mail, na który została wysłana wiadomość
  • Temat - temat wiadomości
  • Typ - typ zgłoszenia np. Nowy
  • Szczegóły - dodatkowe informacje na temat zgłoszenia

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.