Dokumentacja

W jaki sposób mogę skonfigurować opcję callback na czacie?

Widget Click2Contact w czacie pozwala klientom na zamówienie rozmowy z konsultantem. Klient który np. nie może czekać na czat z konsultantem może zostawić swój numer telefonu, a konsultant w ciągu zdefinowanego czasu oddzwoni do niego.

W jaki sposób możesz skonfigurować możliwość oddzwonienia w swoim widgecie?

Wejdź w konfigurację widgetu czata. W sekcji Podstawowe opcje rozwiń pole Menu i zaznacz "Oddzwonienie".

file

Następnie w sekcji Oddzwonienia skonfiguruj moduł oddzwonień.

file

  • Kolejka oddzwonień - wybierz kolejkę infolinii, z której nastąpi oddzwonienie
  • Prefiksy numerów telefonów - prefiks, który będzie wyświetlany w widgecie i będzie przekazywany do Operatora w celu wykonania połączenia
  • Wiadomość powitalna - nagłówek - wpisz treść wiadomości, która pojawi się w nagłówku wiadomości
  • Wiadomość powitalna - wpisz treść wiadomości powitalnej
  • Czas oddzwonienia - zdecyduj, w jakim czasie nastąpi oddzwonienie
  • Czarna lista - możesz wybrać czarną listę numerów, na które oddzwonienie nie będzie wykonane
  • Pozwalaj na oddzwonienia w późniejszym terminie (z wyborem dnia i godziny) - pozwala na wybór jednego z najbliższych (względem godzin pracy kolejki oddzwonień) dni w których ma nastąpić oddzwonienie
  • Odstęp minut między zamawianymi połączeniami - ustalenie skoku czasowego (w ramach godzin pracy kolejki oddzwonień) w którym ma nastąpić oddzwonienie np. 5, 10, 15, 30 minut

Aby zdefiniować jaki numer będzie wyświetlał się klientowi w przypadku oddzwonienia należy wybrać w routingu połączeń wychodzących odpowiednią kolejkę.

file

Zobacz jak wygląda skonfigurowany widget z opcją oddzwonień:

a) file

file

b) file

file

W razie niepowodzenia (połączenie nie doszło do skutku) istnieje możliwość skorzystania z poziomu Klienta z opcji "Spróbuj ponownie":

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.