Integracja - Allegro

Allegro to jedna z najpopularniejszych rodzimych platform sprzedażowych. Więcej informacji na oficjalnej stronie.


Na skróty


Zakres integracji

Integracja Thulium z Allegro zakłada:

  • Identyfikację klientów na podstawie loginu z Allegro lub adresu e-mail,
  • Dodawanie wiadomości przesłanych z Allegro do konkretnych zgłoszeń,
  • Zapisywanie zamaskowanego adresu e-mail klientów z Allegro.

Do góry strony ⇑


Krok po kroku



Wymagania:

  • dedykowane pole specjalne (CRM) do przechwytywania loginów użytkowników z Allegro.

Integracja:

  1. Jeśli masz w systemie zdefiniowane pole specjalne do przechwytywania loginów użytkowników z Allegro, idź do kroku nr 4.
  2. W zakładce Administracja, odnajdź sekcję CRM i wybierz opcję Pola specjalne (więcej informacji).



  3. W pustym polu tekstowym wpisz dowolną nazwę (np. Login Allegro), kliknij w przycisk oznaczony plusem (+). Upewnij się, że nowe pole jest typu tekst (max. 100 znaków) i potwierdź utworzenie nowego pola specjalnego przyciskiem ZAPISZ (nie musisz ustawiać żadnych dodatkowych parametrów, tj. Tylko do odczytu, Wymagane, itd.).



  4. Wróć do zakładki Administracja, odnajdź sekcję Administracja i wybierz opcję Integracja.



  5. Z panelu dostępnych integracji wybierz Allegro.



  6. Z listy zatytułowanej Pole identyfikatora - Login użytkownika Allegro wybierz zdefiniowane wcześniej pole specjalne, które będzie służyć do przechwytywania loginów użytkowników z Allegro.



  7. Aby zachować wprowadzone zmiany kliknij ZAPISZ.
  8. Ważne

    Dla prawidłowego działania integracji z Allegro konieczne jest skorzystanie z funkcjonalności Parametry zgłoszeń -> Użyj pola Reply-To z wiadomości jako nadawcy (zaznaczone)

Do góry strony ⇑


Szczegóły techniczne

  • Zapisywanie zamaskowanego adresu e-mail klienta ([ciąg_znaków]@allegromail.pl, np. sn1i9ljql7+7w5e1s4@allegromail.pl) bez zaszyfrowanego numeru zamówienia (części adresu następującego pomiędzy znakiem + a @) zamiast adresu systemowego Allegro (powiadomienia@allegro.pl).
  • Próba identyfikacji klienta na podstawie loginu użytkownika z Allegro lub zamaskowanego adresu e-mail ,
  • Dodanie zidentyfikowanego klienta i przesłanej wiadomości do zgłoszenia w systemie Thulium.

Do góry strony ⇑

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.