Integracja - Magento 1
Thulium umożliwia integrację ze sklepem internetowym na platformie Magento 1 (wersja 1.7 i wyższe) i pobieranie klientów oraz ich transakcji do Karty klienta.
Na skróty
Zakres integracji
- Automatyczne dodawanie klienta Magento 1 do Thulium,
- Dodatkowa zakładka Magento na karcie klienta w Thulium, w której wyświetlane są zamówienia klienta z Magento 1.
Krok po kroku
- W celu integracji Thulium z platformą Magento 1 należy w ramach tego drugiego wejść w System -> Web Services -> REST - OAuth Consumers i dodać profil Thulium i kliknąć
:
2. Następnie należy nadać rolę z uprawnieniami Admin wybierając ponownie sekcję System -> Web Services -> REST Roles i klikając :
3. W sekcji Role Info wpisujemy nazwę roli w polu Role Name oraz potwierdzamy hasłem Administratora Magento 1:
4. W ramach zakładki Role Information -> Role API Resources ustawiamy Resource Access na All i potwierdzamy klawiszem :
5. W nowej sekcji Role Users należy kliknąć a następnie wybrać profil Thulium potwierdzając
:
6. W dalszej kolejności należy przejść do modułu System -> Web Services -> REST Attributes, kliknąć w rolę Admin i w sekcji ACL Attributes Rules zaznaczamy Resource Access na All potwierdzając przyciskiem :
7. W ramach systemu Thulium należy dodać pole w module Administracja -> CRM -> Pola specjalne dla identyfikatora Magento 1:
8. Aby uruchomić integrację wybieramy moduł Administracja -> Integracja i wybieramy z dostępnej listy Magento 1:
9. Następnie należy uzupełnić niezbędne dane do uruchomienia integracji bazując na danych z profilu Thulium w Magento:
10. Po zapisaniu konfiguracji mozna rozpocząć autoryzację poprzez kliknięcie w klawisz a następnie
:
11. W celu weryfikacji konfiguracji w ramach Magento należy przejść do System -> Web Services -> REST My Apps czy pojawił się tam system Thulium:
12. Proces należy zakończyć poprzez wybranie w ramach zakładki Klienci w Thulium funkcjonalności Uruchom synchronizację z Magento:
Ważne
Od momentu integracji synchronizacja z Magento 1 odbywa się automatycznie co 30 minut.
13. Po zakończonym procesie w ramach danego klienta (Karta klienta) będzie widoczna nowa zakładka Magento z listą zamówień oraz uzupełnione pole specjalne z identyfikatorem Magento:
14. Dodatkowo zamówienia będą widoczne w ramach Historii kontaktu w sekcji ZAMÓWIENIA:
Czy wiesz, że...
W ramach prowadzonej rozmowy czat w przypadku klienta z integracji Magento 1 jest widoczna informacja o ostatnim zamówieniu:
Ważne
Jeśli używana jest biblioteka firegento/firegento-adminmonitoring to obowiązkowo należy ją zaktualizować do najnowszej wersji.
Podziel się swoją opinią