Dokumentacja

Integracja - Magento 2

Thulium umożliwia integrację ze sklepem internetowym na platformie Magento 2 i pobieranie klientów oraz ich transakcji do Karty klienta.


Na skróty


Zakres integracji

  • Automatyczne dodawanie klienta Magento 2 do Thulium,
  • Dodatkowa zakładka Magento na karcie klienta w Thulium, w której wyświetlane są zamówienia klienta z Magento 2.

Krok po kroku

  1. W celu integracji Thulium z platformą Magento 2 należy w ramach tego pierwszego wejść w Administracja -> Integracja i uruchomić konfigurację integracji a następnie kliknąć file:

file

file

Ważne

Należy wcześniej stworzyć odpowiednie pole specjalne dla integracji z Magento 2 oraz podać adres panelu administracyjnego sklepu.


2. Na platformie Magento 2 wybieramy sekcję SYSTEM -> Integration i klikamy file:

file

file
3. Należy nadać nazwę integracji w polu Name oraz przekleić z Thulium dane do pól Callback URL oraz Identity link URL, zatwierdzić hasłem Administratora i potwierdzić file:

file
4. Dodatkowo należy w sekcji API ustawić dostęp Resource Access na All:

file
5. Po zapisaniu zmian należy aktywować integrację poprzez kliknięcie Activate anastępnie file:

file

file

file
6. Gdy integracja się zakończy to w ramach Thulium będzie już uzupełnione pole Adres sklepu:

file
7. Proces należy zakończyć poprzez wybranie w ramach zakładki Klienci w Thulium funkcjonalności Uruchom synchronizację z Magento:

file

file

Ważne

Od momentu integracji synchronizacja z Magento 2 odbywa się automatycznie co 30 minut.


8. Po zakończonym procesie w ramach danego klienta (Karta klienta) będzie widoczna nowa zakładka Magento z listą zamówień oraz uzupełnione pole specjalne z identyfikatorem Magento:

file

file


9. Dodatkowo zamóienia będą widoczne w ramach Historii kontaktu w sekcji ZAMÓWIENIA:

file

Czy wiesz, że...

W ramach prowadzonej rozmowy czat w przypadku klienta z integracji Magento 2 jest widoczna informacja o ostatnim zamówieniu: file

Do góry strony ⇑


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.